Aaargh loctite op processor

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 14:24

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Ben nog bezig in de schuur met mijn kast en liep naar boven naar de computer, met een busje loctiet en alle zooi ligt op de grond en ik buk om wat te zuipen te paken knijp ik te hard en valt er een druppel naar beneden precies op de proc mooi kut dus. iemand idee hoe ik deze zooi erafhaal?

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 17:32
Volgens mij krijg je dat er kut af..
Mischien voorzichtig afschuren ?

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
heel voorzichtig met een fijn veiltje vlak veilen ... pasta dr op en lopen maar weer 8-)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

[ |:( modus] Wat is loctiet? [/ |:( modus]

20*350ZO45°

Verwijderd

Sterk bijtend middel....of misschien terpentine ofzo.....

Je zoekt wel weer de lekkerste zooi om erop te gooien zeg....dat wordt keihard dat spul!!!

Maar welke loctite heb je erop gegooid????

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als het een mooi harde druppel is kun je het met een mesje eraf wrikken, als het uitgesmeerd is moet je met een fijn schuurpapiertje aan de gang.

• mvds
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Op maandag 16 juli 2001 07:46 schreef RDK_NL het volgende:
[ |:( modus] Wat is loctiet? [/ |:( modus]
Dat gebruik je om tussen een bout en een moer te doen om die aan elkaar te lijmen zeg maar. (zeer simpel gezegd) Zorgt er dus voor dat een moer niet los kan trillen en dergelijke.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

AHA, nu bedrijp ik het, weer wat geleerd vandaag, en het is nog maar vroeg.

20*350ZO45°

• E-Rick
  • Laatst online: 21-08 14:56

E-Rick

I love it :7

Probeer het er met een scheermesje (zo'n oude grote) van af te krabben.
Afbeeldingslocatie: http://chicago-rawhide.com/fleet/gif/razor03.gif

/edit

dat spul heet loctite, en dat is gewoon industriële secondelijm

Choose life

Verwijderd

[maandagochtendnetwakkerennoggeenkoffiegehadzeikmodus]

Loctiet=loctite=sterk lijmend goedje.
En gebruik eens wat leestekens. (ja ja, ik ook in mijn modus!) |:(
Veiltje=kleine verkoop van goederen
Vijltje=gereedschap om braampjes e.d. te verwijderen.

[/maandagochtendnetwakkerennoggeenkoffiegehadzeikmodus]

ff ontopic, vijlen lijkt me idd de beste optie. Maar wel voorzichtig! ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Topic titel nu wel goed? ;) :+

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 08:06 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dat gebruik je om tussen een bout en een moer te doen om die aan elkaar te lijmen zeg maar. (zeer simpel gezegd) Zorgt er dus voor dat een moer niet los kan trillen en dergelijke.
Maar dat spul lijmt ook weer niet te hard zodat je de schroef wel weer LOS kan draaien, en deze niet voor altijd vastzit.
(tip: doe dit spul NIET tussen je poelie ofzo |:( :( )

edit:

het is btw: loctite
>:)

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op maandag 16 juli 2001 15:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

Maar dat spul lijmt ook weer niet te hard zodat je de schroef wel weer LOS kan draaien, en deze niet voor altijd vastzit.
(tip: doe dit spul NIET tussen je poelie ofzo |:( :( )

edit:

het is btw: loctite
>:)
Loctite heb je in verschillende soorten.
Jij bedoelt hier Loctite schoeven-borg. Dit borgmiddel is idd alleen om een schoef niet lostrilt.
Er is ook Loctite secondelijm .. daarmee ben je wat verder van huis als je het op je proc laat vallen . T is namelijk de allersterkste seconde lijm die dr is (100 piek per mini tubetje ofzo )

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Loctite wordt alleen hard als er geen contact meer is met de lucht.

Poest het daarom gewoon met een doekje eraf >:)

Maar dat zal je wel niet bedoelen.

Welk nummer loctite is het? : 502?

Verwijderd

Als Loctite warm word heb je wel kans dat het weer gaat vloeien, zit dus je koeling vast straks, maar je kunt dat ook gebruiken om de zooi er weer af te krijgen

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 14:24

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
tis wel gelukt met het vijltje, alleen past mijn coldplate echt niet meer jammer. <- leesteken Maar daar ga ik ook maar in boren dan >:) Ja het is loctite maar het was een beetje laat vandaar loctiet.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

[b]Op maandag 16 juli 2001 03:54 busje loctiet en alle zooi ligt op de grond en ik buk om wat te zuipen te paken knijp ik te hard en valt er een druppel naar beneden precies op de proc mooi kut dus. iemand idee hoe ik deze zooi erafhaal?
Heel warm water. Werkt ook goed als je de volgende keer je vingers aan elkaar plakt.
Seconde lijm heeft de nare eigenschap dat het niet zo goed tegen heet water kan.

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 11:44
kijk eens op de verpakking wat 4 loctite het is. Sommige loctite soorten worden al bij +/- 60 graden vloeibaar..
Suc6 ermee !

• Demo
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 16 juli 2001 22:17 schreef ApoeItoe het volgende:

[..]

Heel warm water. Werkt ook goed als je de volgende keer je vingers aan elkaar plakt.
Seconde lijm heeft de nare eigenschap dat het niet zo goed tegen heet water kan.
En harde schokken (lees: je videokaart met gelijmde koeler erop van de tafel gooien :( )

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
waarvan loctite afgeleid is : :D
Loctite: Lock+tight= vergrendel+stevig
een stevige vergrendeling :)
voila, uitgelegd :D

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
ja.. dat hangt er dus vanaf welke locktite het is..
ik heb hier dus 401 liggen ( 2 sec lijm) en kan je zeggen dat het er zeer kut afgaat.. dat wordt dus veilen..
degene die jij bedoelt is waarschijnlijk blauw toch?? hebben we ook ergens liggen maar heb ik geen ervaring mee.. en is dus wel om bouten enzo vast te zetten.. ( :) krijg in een keer een idee voor een pedaal van me fiets >:) ) maar heb geen idee hoe je het er vanaf krijgt.. ik dacht dat het niet zo hard werd.. dus krabben moet volgens mij kunnen...

Verwijderd

Ik gebruik nagellak als loctite (ik heb het ook bijna nooit nodig). dan kun je nagellak remover gebruiken bij zulke problemen.. maar vrees dat dat hier niet echt gaat helpen. :Z
Pagina: 1