Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Mischien voorzichtig afschuren ?
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
20*350ZO45°
Verwijderd
Je zoekt wel weer de lekkerste zooi om erop te gooien zeg....dat wordt keihard dat spul!!!
Maar welke loctite heb je erop gegooid????
Dat gebruik je om tussen een bout en een moer te doen om die aan elkaar te lijmen zeg maar. (zeer simpel gezegd) Zorgt er dus voor dat een moer niet los kan trillen en dergelijke.Op maandag 16 juli 2001 07:46 schreef RDK_NL het volgende:
[modus] Wat is loctiet? [/
modus]
20*350ZO45°

/edit
dat spul heet loctite, en dat is gewoon industriële secondelijm
Choose life
Verwijderd
Loctiet=loctite=sterk lijmend goedje.
En gebruik eens wat leestekens. (ja ja, ik ook in mijn modus!)
Veiltje=kleine verkoop van goederen
Vijltje=gereedschap om braampjes e.d. te verwijderen.
[/maandagochtendnetwakkerennoggeenkoffiegehadzeikmodus]
ff ontopic, vijlen lijkt me idd de beste optie. Maar wel voorzichtig!
Verwijderd
Maar dat spul lijmt ook weer niet te hard zodat je de schroef wel weer LOS kan draaien, en deze niet voor altijd vastzit.Op maandag 16 juli 2001 08:06 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dat gebruik je om tussen een bout en een moer te doen om die aan elkaar te lijmen zeg maar. (zeer simpel gezegd) Zorgt er dus voor dat een moer niet los kan trillen en dergelijke.
(tip: doe dit spul NIET tussen je poelie ofzo
het is btw: loctite
Loctite heb je in verschillende soorten.Op maandag 16 juli 2001 15:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dat spul lijmt ook weer niet te hard zodat je de schroef wel weer LOS kan draaien, en deze niet voor altijd vastzit.
(tip: doe dit spul NIET tussen je poelie ofzo![]()
)
edit:
het is btw: loctite
Jij bedoelt hier Loctite schoeven-borg. Dit borgmiddel is idd alleen om een schoef niet lostrilt.
Er is ook Loctite secondelijm .. daarmee ben je wat verder van huis als je het op je proc laat vallen . T is namelijk de allersterkste seconde lijm die dr is (100 piek per mini tubetje ofzo )
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Poest het daarom gewoon met een doekje eraf
Maar dat zal je wel niet bedoelen.
Welk nummer loctite is het? : 502?
Verwijderd
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
Heel warm water. Werkt ook goed als je de volgende keer je vingers aan elkaar plakt.[b]Op maandag 16 juli 2001 03:54 busje loctiet en alle zooi ligt op de grond en ik buk om wat te zuipen te paken knijp ik te hard en valt er een druppel naar beneden precies op de proc mooi kut dus. iemand idee hoe ik deze zooi erafhaal?
Seconde lijm heeft de nare eigenschap dat het niet zo goed tegen heet water kan.
Suc6 ermee !
En harde schokken (lees: je videokaart met gelijmde koeler erop van de tafel gooienOp maandag 16 juli 2001 22:17 schreef ApoeItoe het volgende:
[..]
Heel warm water. Werkt ook goed als je de volgende keer je vingers aan elkaar plakt.
Seconde lijm heeft de nare eigenschap dat het niet zo goed tegen heet water kan.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Loctite: Lock+tight= vergrendel+stevig
een stevige vergrendeling
voila, uitgelegd
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
ik heb hier dus 401 liggen ( 2 sec lijm) en kan je zeggen dat het er zeer kut afgaat.. dat wordt dus veilen..
degene die jij bedoelt is waarschijnlijk blauw toch?? hebben we ook ergens liggen maar heb ik geen ervaring mee.. en is dus wel om bouten enzo vast te zetten.. (
Verwijderd