DIVX afspelen op een Mac?

Pagina: 1
Acties:

• Colina
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 18:16
Sorry dat ik jullie zoveel lastig val, maar wat wil je, ik ben een Windows gebruiker die net z'n eerste Mac heeft gekregen...

Ik heb een Power G3, 350 Mhz met 1 Mb cache, 128 Mb SDRAM, 16 Mb ATI RAGE 128, 12 Gb HDD, ZIP drive en DVD speler....

....en ik kan niet normaal DIVX bestanden afspelen. Video gaat redelijk, maar het geluid gaat nergens over... stottert teveel en soms klopt het geluid gewoon totaal niet met het beeld...

Iemand hier ervaringen mee?

Bedankt en de groeten

PS. Ik ben een leek met Apples, dus heb je tips, leg ff uit hoe het moet....

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Ik heb een G4 667, met 60 gb 7200/256 mb/GF2MX

en het lukt mij ook niet. Einde verhaal lijkt me ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

hmzz ik ben niet zo thuis in dat wereldje, maar met mijn G4 gaat t perfect (3ivX) als jullie willen, dan dump ik de extentie wel ff online

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 16 juli 2001 09:17 schreef chem het volgende:
Ik heb een G4 667, met 60 gb 7200/256 mb/GF2MX

en het lukt mij ook niet. Einde verhaal lijkt me ;)
Als er software voor is, moet het zeker kunnen, en ik denk toch echt wel dat er software voor is.
Wat betreft die specs, ik hb een pII-448, en daar kan ik nog zo goed al alles mee kijken, dus dan kan jij het met een computer die 2 a 3 keer zo snel is zeker.

Verwijderd

Divx is niet echt cross platform :r. Dat is eigenlijk gewoon voor windows. Je kan wel veel Divx Filmpjes afspelen met http://mac.divx.st maar verwacht geen top kwaliteit software.

3ivx is wel cross platform maar ik heb nog geen 3ivx filmpje gezien. Weet iemand hoe ik divx kan converteren naar 3ivx?
3ivx is trouwens ook een stuk beter dan divx. (heb ik gehoord)

Verwijderd

hier binnen *ahum*apple*ahum* over AFP allemaal 3ivx, ik ben nog geen DivX tegen gekomen. alles hier 3ivX :-) of gewoon .mov (QuickTime) 3ivX idd enorm mooie kwaliteit :-)

wat ik heb is een extentie, en dan kun je ze gewoon in QuickTime Player openen. volgens mij deed project mayo tzelfde met DivX.

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

ik ben geen Mac gebruiker noch een expert, maar kijk ook eens ff naar http://www.macdivx.com/
wellicht dat hier iets staat wat je kan gebruiken :)

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

Pagina: 1