Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmen
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:29
Beste mensen,

1-5 heb ik geupdate naar 1803 van Windows 10 op min desktop pc. Sindsdien kan ik niet meer typen in het zoekvenster en het startmenu. Ook duurt het enkele seconden voordat het startmenu is geopend en bevriest mijn systeem soms.

Na een beetje speuren ben ik er achter gekomen dat de processen Windows Shell Experience-Host, Zoeken en Windows-standaardvergrendlingsscherm in een soort eco mode staan? Er staat namelijk onder status zo'n eco blaadje?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7VTsYzE.png

Ik heb mijn energiebeheer al naar Prestaties gezet. Ik zie verder ook geen bijzonderheden qua gebruik van de prestaties....

Specs:
AMD FX8350
Asus M5A97 R2.0
R9 280x
16GB DDR3 RAM

Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat groene blaadje misschien iets met batterijbesparing te maken of staat dat bij jou helemaal uit? Ik weet het ook niet hoor, maar dat zou het ook nog kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiepHoi82
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:24
Ik geloofde het eerst niet toen ik de tip zelf vond, maar het fixed instellen van page file bleek te helpen...
Ik had overigens dezelfde klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

jmen schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:14:
...Na een beetje speuren ben ik er achter gekomen dat de processen Windows Shell Experience-Host, Zoeken en Windows-standaardvergrendlingsscherm in een soort eco mode staan? Er staat namelijk onder status zo'n eco blaadje? ...
Dat betekend dat ze suspended zijn; dwz ze draaien niet, het hele memory image is naar disk geschreven.
Da's basically ook de informatie die je krijgt als je op het ">" tekentje had geklikt

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmen
HiepHoi82 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:24:
Ik geloofde het eerst niet toen ik de tip zelf vond, maar het fixed instellen van page file bleek te helpen...
Ik had overigens dezelfde klachten
Heb dit geprobeerd maar dit heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:26
Hier ook dat je niet kunt typen in de zoekbalk. Rare bug, die ze toch wel hadden moeten zien voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oden
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-08 16:00
Ik heb mijn problem met freezes en muis lagging oplgelost bij de Cortana uitschakelen en alles wat mogelijk me IOBIT DRIVER BOOSTER updaten. Afgelopende paar dagen heb ik geen problemen met muis en etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

nelizmastr

Goed wies kapot

Hoe dan ook geem meuk van IOSHIT installeren. Leuk als je een Bennie Beunhaas bent die drivers downloaden bij de fabrikant moeilijk vindt, maar die troep sloopt meer dan het fixt.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1