Een klant van me reist heel veel rond de wereld en heeft heel regelmatig problemen met de wifi in airports & soms in hotels. Zij heeft een HP Probook met intel Wifi chipset. Haar man met Macbook Air die die ook veel reist, heb ik eigenlijk nog nooit gehoord met problemen...
Zij werkt met RDP op een terminal server dus Macbook Air is geen optie. Qua layout klavier, @ teken etc heb ik al ondervonden dat dat niet klopt op terminal server. Ze heeft lokaal ook Windows only software draaien.
In hotels is de receptie een aanspreekpunt maar in luchthavens...
Wat raden jullie aan om te proberen? 2de wifi dongle via USB?
Ik vermoed dat de voucher pagina van de business lounge niet wil laden, maar eerlijk gezegd het is moeilijk te onderzoeken als ik niet ter plaatse kan zijn...
In bijlage bvb screenshot van toen ze onlangs het probleem had. Wifi lijkt verbonden te zijn maar google ofzo werkt niet.
Zij werkt met RDP op een terminal server dus Macbook Air is geen optie. Qua layout klavier, @ teken etc heb ik al ondervonden dat dat niet klopt op terminal server. Ze heeft lokaal ook Windows only software draaien.
In hotels is de receptie een aanspreekpunt maar in luchthavens...
Wat raden jullie aan om te proberen? 2de wifi dongle via USB?
Ik vermoed dat de voucher pagina van de business lounge niet wil laden, maar eerlijk gezegd het is moeilijk te onderzoeken als ik niet ter plaatse kan zijn...
In bijlage bvb screenshot van toen ze onlangs het probleem had. Wifi lijkt verbonden te zijn maar google ofzo werkt niet.