Stop met het overtypen van inhoudsloze persberichten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• telskamp
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-06 16:29
Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door telskamp op 12-02-2025 19:01 . Reden: vergeet mij ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 09:27

Grannd

da Granndest

Het bericht krijgt ruim 250 reacties, meer dan het overgrote deel van de nieuwsberichten. Ik denk dat Tweakers de juiste inschatting maakt over wat hun eigen community bezig houdt. De lancering van de Model 3 heeft impact op het automerk en dat maakt het een interessant bericht.
Ik zie ook niet waarom je het artikel clickbait noemt, de titel van het bericht is perfect in lijn met de inhoud ervan.

Tweakers post genoeg ook over andere fabrikanten als je hun nieuwscategorie cartech bekijkt: https://tweakers.net/nieu...rVUSpITE8NzqxKVbIyNDCoBQA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Grannd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:01:
Het bericht krijgt ruim 250 reacties, meer dan het overgrote deel van de nieuwsberichten.
Zo simpel is het niet. Je ziet tussen de reacties namelijk ook meerdere reacties die zich afvragen wat dit nieuws op Tweakers te zoeken heeft. Je kunt de kwaliteit of relevantie van een artikel niet altijd aflezen aan het aantal reacties onder het nieuwsitem. Hierbij zie je ook nog eens een groot fanboy gehalte terug lijkt het (wat ook een weerspiegeling geeft in de moderaties)

Op persoonlijke noot vind ik het genoemde item ook geen materiaal voor Tweakers. De relatie met de punten waar Tweakers mee groot is geworden is ver te zoeken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Bor schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:22:
[...]

Zo simpel is het niet. Je ziet tussen de reacties namelijk ook meerdere reacties die zich afvragen wat dit nieuws op Tweakers te zoeken heeft. Je kunt de kwaliteit of relevantie van een artikel niet altijd aflezen aan het aantal reacties onder het nieuwsitem. Hierbij zie je ook nog eens een groot fanboy gehalte terug lijkt het (wat ook een weerspiegeling geeft in de moderaties)

Op persoonlijke noot vind ik het genoemde item ook geen materiaal voor Tweakers. De relatie met de punten waar Tweakers mee groot is geworden is ver te zoeken.
Maak dan een duidelijkere scheiding en geef mensen de mogelijkheid om een categorie te kiezen.
Als je bij "tip de redactie" meteen kan aangeven of het bijv een software-update is, een nieuwsbericht of een reactie dan is er al een veel beter overzicht.

Zelf stuur ik regelmatig driver- en software updates in maar die verschijnen zelden tot nooit op de FP, verdwijnen dan kennelijk tussen die vele berichten en dat is zonde.
Ten eerste omdat anderen die updates dan niet meekrijgen maar ook omdat ik daardoor het gevoel krijg dat het toch geen zin heeft om iets in te sturen.
Ik weet niet hoe lang ik er nog door blijf gaan als het toch niet gepost wordt.,. niet lang meer denk ik.
Als ik het forum er zo op nalees dan speelt dit ook al minstens 2 jaar maar er verandert helemaal niets en dat is erg jammer.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Hetzelfde geldt m.i. voor deze: nieuws: Eerste tunnel van Elon Musk onder Los Angeles is bijna voltooid
Wat heeft dit op tweakers te zoeken? Het boren van een tunnel is nou niet bepaald een technologisch hoogstandje, dat doen wij Nederlanders ook, in veel beroerdere grond. Maar omdat Elon Musk is het blijkbaar nieuwswaardig?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Wederom een post over Tesla die niks toevoege. Het excuus dat het technisch gezien een mooi systeem is kan je 1 a 2 keer gebruiken. Niet alles wat Tesla doet of niet doet hoeft gepromoot te worden.

Maak dan een nieuwspost over hoe het allemaal.werkt en.laat het daarbij.

Het lijkt heel.erg op promotie van Tesla.of een hoog fanboy gehalte.

Tesla zit financieel gezien in heel zwaar weer. Schrijf daar dan ook over als het over Tesla moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Zeker posts over Tesla, Apple, Google en dergelijke zijn vaak vrij nutteloos. Maar voor Tweakers zijn dit soort bedrijven/artikelen wel degelijk belangrijk. Kijk maar naar het aantal comments voor nieuwsberichten van Tesla:
https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=tesla

Vrijwel elk artikel heeft minimaal 100 comments en behoorlijk vaak zo'n 200 of meer. Dit geeft een vrij goede indicatie van het aantal clicks dat dit soort artikelen genereren. Bovendien zijn de grote hoeveelheid comments ook weer een reden om erop te klikken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
evilution schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:53:
Hetzelfde geldt m.i. voor deze: nieuws: Eerste tunnel van Elon Musk onder Los Angeles is bijna voltooid
Wat heeft dit op tweakers te zoeken? Het boren van een tunnel is nou niet bepaald een technologisch hoogstandje, dat doen wij Nederlanders ook, in veel beroerdere grond. Maar omdat Elon Musk is het blijkbaar nieuwswaardig?
Nou, het gaat in dat geval wel over een innovatief project waarmee reizen straks sneller en goedkoper kan dan met het vliegtuig. Dat is nieuwswaardig, dus het feit dat zo'n project meer is dan alleen een paar buizen in een woestijn maar nu daadwerkelijk een tunnel van een bepaalde lengte geeft iets weer over de toekomst waar we naartoe gaan.

Tweakers is al lang niet meer een website voor overclockers, het gaat om allerlei soorten electronica en techniek, en zo'n transportsysteem is (vraag het de TU Delft maar) best een technisch hoogstandje :)
Pagina: 1