Hallo allemaal, ik post hier omdat ik het volgende probleem heb. Sinds een aantal weken heeft mijn PC enorme drops in performance en maakt het een heleboel lawaai. Ook heeft mijn desktop allemaal foutjes en rare dingetjes waar ik voor de rest geen moer van snap.
Is er iemand in de buurt van Wildervank die tijd en zin heeft om te knutselen aan mijn PC en me het één en ander bij te leren?
Ik weet niet of mijn hardware relevant is, maar het gaat om een 1080TI, 6900K, 16GB DDR4, waterkoeling, een aparte geluidskaart en 3 SSD's.
Ik heb de PC geprobeerd schoon te maken en meerdere malen Windows er op gezet.
Hopelijk krijg ik snel een reactie. Het lijkt me heel tof om met iemand te kijken naar hoe dit werkt en wat ik er van op kan steken. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
Groet,
David
Is er iemand in de buurt van Wildervank die tijd en zin heeft om te knutselen aan mijn PC en me het één en ander bij te leren?
Ik weet niet of mijn hardware relevant is, maar het gaat om een 1080TI, 6900K, 16GB DDR4, waterkoeling, een aparte geluidskaart en 3 SSD's.
Ik heb de PC geprobeerd schoon te maken en meerdere malen Windows er op gezet.
Hopelijk krijg ik snel een reactie. Het lijkt me heel tof om met iemand te kijken naar hoe dit werkt en wat ik er van op kan steken. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
Groet,
David