Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsjongeh
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-09 08:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een 65 inch OLED televisie

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 3000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Films/Series kijken, Nvidia shield PC stream, PS4 Pro

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
LG C7
Sony A1

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wilde graag weten of de A1 echt een meerwaarde heeft op de C7 of dat er nog een andere tussen zit. Ik heb hier weinig verstand van moet ik eerlijk zeggen, dus mijn excuses.

Mijn andere vraag is (ik weet niet of dat hier mag, als dit niet mag dan verwijder ik dat deel) is hoe je hier het beste mee kan onderhandelen. Ik wil dus ook nog een sound set (2.1 om te beginnen) kopen en een PS4 Pro, dit zou ik natuurlijk allemaal kunnen onderhandelen om in een keer alles te kunnen kopen. Ik heb ook een Samsung UE55H6400 die ik zou kunnen inruilen (jaar gebruikt maar nog in top vorm).

Beste antwoord (via thijsjongeh op 04-05-2018 09:01)

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zoekfunctie gebruikt?, er zijn erg veel topics over de aanschaf van een OLED.

Qua paneel (lees beeldkwaliteit) zit er weinig verschil tussen de schermen, als je toch een extern audio systeem wil nemen kun je volgens mij het beste voor de goedkoopste OLED gaan (C7 dus) en een audioset aan geld besparen.

Qua prijzen; lees de laatste paar pagina's van dit topic door [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 en je zult zien dat er vaak flink te handelen valt over prijzen (ook voor gloedje nieuwe model 2018 schermen), vooral bij de duurdere tv's (waar je naar kijk ;)).
Geen expert in de 2e hands markt, maar ik verwacht niet dat een 55H6400 nog veel geld oplevert, is een model 2014 beeldscherm volgens mij. Verwacht dat particulier verkopen gunstiger zal zijn, dealers zitten niet te wachten op gebruikte producten verwacht ik?.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Zoekfunctie gebruikt?, er zijn erg veel topics over de aanschaf van een OLED.

Qua paneel (lees beeldkwaliteit) zit er weinig verschil tussen de schermen, als je toch een extern audio systeem wil nemen kun je volgens mij het beste voor de goedkoopste OLED gaan (C7 dus) en een audioset aan geld besparen.

Qua prijzen; lees de laatste paar pagina's van dit topic door [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 en je zult zien dat er vaak flink te handelen valt over prijzen (ook voor gloedje nieuwe model 2018 schermen), vooral bij de duurdere tv's (waar je naar kijk ;)).
Geen expert in de 2e hands markt, maar ik verwacht niet dat een 55H6400 nog veel geld oplevert, is een model 2014 beeldscherm volgens mij. Verwacht dat particulier verkopen gunstiger zal zijn, dealers zitten niet te wachten op gebruikte producten verwacht ik?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsjongeh
Top bedankt man! Bedankt voor het antwoord, precies wat ik zocht. Ik had wel gezocht op 65 oled in de zoekfunctie, maar vond niet veel van de afgelopen tijd.

Ik had nog een paar recenties gekeken en ze zeggen dat de A1 wel iets beter is maar de c7 erg dichtbij zit. Ik ga denk ik voor de C7, scheelt toch al een hoop geld. Had ergens verwacht dat de A1 VEEL beter dan de C7 zou zijn, maar valt dus mee.

Ik zal even in de MediaMarkt kijken hoe het verschil eruit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

@thijsjongeh scherm beoordelen bij de mediamarkt is het meest nutteloze want je kunt doen. Schermen staan afgesteld in een verkoop stand waardoor kleuren zwaar overdreven ingesteld staan.

Panelen komen allemaal van LG af, enige echte verschil zijn de beeldverwerking chips en achterliggende software. Van wat ik begrepen heb (me nooit hardcore verdiept in de verschillen tho) is dat de upscaler van Sony wat beter zou zijn, maar dat is alleen relevant bij low res content (niet erg relevant dus).

[ Voor 60% gewijzigd door Tortelli op 04-05-2018 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsjongeh
Hmm zo had ik er niet over nagedacht (Mediamarkt bedoel ik), maar dat klinkt best logisch nou je het zegt.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de C8 65 inch OLED. Kon hem krijgen voor 2700 met 500 cashback nog (dankzij de link die je had gepost + wat hulp van iemand anders), dus ongeveer wat ik voor een C7 zou gaan betalen.

Nogmaals bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Kortom je betaal 2200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsjongeh
ja, 4000 in de winkel + 1300 kortingsbon van de site en dan nog de 500 cashback.
DarKHunteR schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:23:
Zojuist de 65C8 besteld voor 2699,- bij DirectSale. Gisteren stond hij per ongeluk heel even op de site voor 2619 (inkoopprijs?). Ik heb een mailtje gestuurd en gevraagd of ik hem voor deze prijs kon krijgen en kreeg een kortingscode van 1300 euro waarmee ik hem dus voor 2699,- kon bestellen.
Pagina: 1