Verwijderd
Hangt van idioot veel factoren af, volgens AMD kunnen de proc. tegen temperaturen van 90 graden, maar dat is af te raden.
Mijn Duron 800 wordt 57 en is stabiel, maar ik moet niet proberen om te gaan oc'en, ook ff kijken wat hij gaat doen als ik mijn geforce MX2 400 erin heb.
Ik vindt dat temperatuur pas belangrijk wordt als je echt gaat tweaken of als je problemen ondervindt van een te hoge temp.
Mijn Duron 800 wordt 57 en is stabiel, maar ik moet niet proberen om te gaan oc'en, ook ff kijken wat hij gaat doen als ik mijn geforce MX2 400 erin heb.
Ik vindt dat temperatuur pas belangrijk wordt als je echt gaat tweaken of als je problemen ondervindt van een te hoge temp.
Verwijderd
Mijn Duron 800 zit netjes op 24ºC idle in de bios. (luchtkoeling)
TB 1000 van een maat van mij krijgen we (nog) niet onder de 41ºC bios Idle (ook luchtkoeling)
TB 1000 van een maat van mij krijgen we (nog) niet onder de 41ºC bios Idle (ook luchtkoeling)
Verwijderd
Mijn AMD TB 1,2 Ghz zit op 43 graden, met een twincooler, ik heb gehoord dat hij tot 85-90 graden kan...
Hangt ook van het weer af he...
Nu zo'n 40 graden. Wordt niet veel warmer.
Als het warm is buiten (en dus binnen
) wordt 'ie zo'n 45 denk ik...
Nu zo'n 40 graden. Wordt niet veel warmer.
Als het warm is buiten (en dus binnen
zie signOp dinsdag 17 juli 2001 00:51 schreef HD Low Rider het volgende:
Mijn AMD TB 1,2 Ghz zit op 43 graden, met een twincooler, ik heb gehoord dat hij tot 85-90 graden kan...
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Tja, zoek en gij zult vinden
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()