Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn Samsung Galaxy S6 doet van de ene op de andere dag niets meer.

Er branden geen lampjes meer en er verschijnt niets meer op het scherm.
Ik heb alle toetsencombinaties al geprobeerd, uren aan de lader gehangen, maar het toestel blijft dood.

Garantie is net 2 maanden verlopen, Iemand die weet hoe ik het toestel alsnog terug werkend krijg of hoe ik mijn data kan afhalen?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je de Aan-uitknop al eens 30~60 seconden (erg lang) ingedrukt?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
Ja, heb echt alles al geprobeerd. Zal het zometeen nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
bambinodekat schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:58:
Ja, heb echt alles al geprobeerd.
Hoe kunnen wij je dan nog helpen :?

Betreft de garantie de standaard 2 jaar? Heb je de telefoon wel eens laten vallen en of ander soort schade (vocht, bijvoorbeeld)? Zo niet, zou ik toch eens met je leverancier gaan praten want je mag er van uitgaan dat een telefoon het langer dan 2 jaar doet. Dus in principe zou je dan nog recht op reparatie moeten hebben. Maar dan moet de schaden wel buiten jouw schuld liggen.
Overigens kom je dan, vrees ik, bij Dynafix terecht. Dat is wel nadelig (Ervaringen met Dynafix) :X

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47
Garantie is net 2 maanden verlopen, Iemand die weet hoe ik het toestel alsnog terug werkend krijg of hoe ik mijn data kan afhalen?
Je data kan je terug halen uit je back-up heb je die niet dan weet je nu waarom je dat had moeten doen.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat je zou kunnen proberen is om hem op een QI lader te plaatsen, en draadloos proberen op te laden.

Hier ook een S6 die spontaan niet meer wilde laden ( en dus niet meer aan ging )
Laden via een draadloze lader gaat nog steeds.

Verschillende telecomwinkels hebben zo'n apparaat wel staan
Bij Ikea kan je ze zelfs testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Weet je zeker dat je batterij niet volledig leeg was? Wanneer je accu echt enorm leeg is, moet je em even een tijdje in de lader hangen voordat ie aanwilt, maar je schrijft dat je dat al hebt gedaan. Gaat er wel een lampje branden als je de lader insteekt? Is de lader defect?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
Hij heeft nu een hele nacht aan de lader gehangen. Ik heb erg lang de aan-uit knop ingedrukt en nu gaat er een wit/blauw lampje branden maar de telefoon doet verder niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47
bambinodekat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:53:
Hij heeft nu een hele nacht aan de lader gehangen. Ik heb erg lang de aan-uit knop ingedrukt en nu gaat er een wit/blauw lampje branden maar de telefoon doet verder niets
Probeer dit eens:

When this happens, I restart by pressing down all buttons - volume up, volume down, home, and power - then it restarts and works again.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:39
Probeer inderdaad de vol down + home + power buttons tegelijk in te drukken en ongeveer 10 sec vast te houden. Dit reset je tel op ongeveer de zelfde manier als dat je de batterij er uit haalt.

Herkent je computer de telefoon als je hem daar op aansluit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blauwester
  • Laatst online: 10:55
Ik denk toch ook aan problemen met de lader. voelt de lader wel warm aan na de nacht opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
Heb al met verschillende laders geprobeerd.

Toestel en lader worden handwarm, als ik mijn huidig toestel of powerbank aansluit wordt de lader wel veel warmer.

Nu gebeurd er niets meer, geen lampje meer, ook de toetsencombinaties geprobeerd.
Aansluiten aan pc via USB reageert hij ook niet op.
Pagina: 1