Oude, verwijderde, mailtjes terughalen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-10 18:40
Mijn vraag
Ik werk op mijn PC met de standaard Windows 10 mail applicatie en heb daar een hotmail account aan gekoppeld. Nu heb ik een hele tijd geleden het e.e.a. aan informatie opgevraagd via een makelaar voor een nieuwbouwproject en deze informatie heb ik vervolgens uit de mailbox verwijderd aangezien alle huizen verkocht waren. Nu ben ik echter toch nog op zoek naar deze informatie.

Het probleem wat nu ontstaat is dat ik bij verwijderde items maar terug kan gaan tot de datum 15-03-2018, echter moet ik verder terug. Dit lukt mij echter op geen enkele manier.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Standaard W10 mail applicatie. Overigens heb ik ook gekeken via www.hotmail.com en daar kan ik ook niet verder terug dan 15-03-2018, dus het ligt niet aan de app.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op Google heb ik gekeken, maar daar krijg ik alleen informatie over hoe je een item, die nog in verwijderde items staat, terug kan zetten. Probleem is echter dat mijn items dus niet meer getoond worden in verwijderde items.

Is het zo dat Hotmail je mailtjes, die in verwijderde items staat, na een tijd automatisch definitief verwijderd? Kan je deze dan ook niet meer terug halen? Daar lijkt het namelijk op.

Indien je deze nog wel terug kan halen, hoe dan? :+

Beste antwoord (via AlxRoelofs op 02-05-2018 19:32)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Important information about deleted items
Items removed from your Deleted Items folder are recoverable for 30 days.

Email is automatically removed from the Junk Email folder after 14 days and is not recoverable.

If you don't see the deleted messages you want to recover, they have probably been permanently removed from the Deleted Items folder or Junk Email folder. We don't recommend that you use either of these folders to store your messages. If you want to store your messages in folders other than your Inbox, see Working with message folders.

It's not possible to recover messages deleted from child accounts. This way, parents can be confident that when they delete messages from their children's accounts, they stay deleted.

To keep your Outlook.com account active, you must sign in to the account at least once every 365 days. After 365 days of inactivity, your email will be deleted and cannot be recovered.

https://support.office.co...0b-418c-a4d9-4e895f83ed50

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 02-05-2018 19:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Email is automatically removed from the Junk Email folder after 14 days and is not recoverable.

If you don't see the deleted messages you want to recover, they have probably been permanently removed from the Deleted Items folder or Junk Email folder. We don't recommend that you use either of these folders to store your messages. If you want to store your messages in folders other than your Inbox, see Working with message folders.

It's not possible to recover messages deleted from child accounts. This way, parents can be confident that when they delete messages from their children's accounts, they stay deleted.

To keep your Outlook.com account active, you must sign in to the account at least once every 365 days. After 365 days of inactivity, your email will be deleted and cannot be recovered.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 02-05-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
MAX3400 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:28:

Dat was vlot. Vreemd dat ik er zelf echt helemaal niets over kon vinden.

Bedankt voor je antwoord. Ik ga maar bedelend voor de stoep van de makelaar liggen en hopen dat hij nog een exemplaar kan sturen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gewoon creatief zoeken ;)

Maar stond het project ook niet op een (aparte) site? Even Google Cache inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:28
Hoe ben jij erop gekomen? Dat kan ook helpen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik weet niet precies tot hoever je terug kan gaan, maar verwijderde items uit de map verwijderde items kon ik terughalen via instellingen of een speciale link via hotmail. Die waren veel ouder zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hahn schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:34:
[...]

Hoe ben jij erop gekomen? Dat kan ook helpen ;)
Google: "hotmail restore deleted emails" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
MAX3400 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:33:
Gewoon creatief zoeken ;)

Maar stond het project ook niet op een (aparte) site? Even Google Cache inschakelen?
Daar vraag je me wat. Kan je me hier misschien mee helpen? Ik heb niet zo heel veel verstand van dat soort zaken.

Het gaat om het volgende project; www.huurlingsedam.nl
Zoals je op de website kan zien is Fase 2A inmiddels volledig verkocht. Bij de verkoop van fase 2A zijn er brochures met prijzen rond gestuurd, en ik ben opzoek naar deze brochure.

Probleem is echter dat deze, voor zover ik weet, nooit op de website hebben gestaan. Je kon deze aanvragen via een link en kreeg deze uiteindelijk in de mail. Ik verwacht niet dat ik deze dan terug kan vinden via Google Cache, toch?
ToFast schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:35:
Ik weet niet precies tot hoever je terug kan gaan, maar verwijderde items uit de map verwijderde items kon ik terughalen via instellingen of een speciale link via hotmail. Die waren veel ouder zeg maar.
Weet je toevallig nog waar in de instellingen, en met welke link dit was? Ik kan zelf niets terug vinden in de instellingen.

[ Voor 21% gewijzigd door AlxRoelofs op 02-05-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AlxRoelofs schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:37:
[...]

Daar vraag je me wat. Kan je me hier misschien mee helpen? Ik heb niet zo heel veel verstand van dat soort zaken.
Plattegronden enzo: hier

Hier wat PDF's

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 02-05-2018 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Weet je toevallig nog waar in de instellingen, en met welke link dit was? Ik kan zelf niets terug vinden in de instellingen.
Hmm, misschien was ik on de veronderstelling dat dit kon, maar ik lees overal dat het niet kan (ja verwijderde emails die weg zijn uit verwijderde items restoren van maximaal een paar dagen). Succes in ieder geval, laat het een wijze les zijn. Gebruik dan een andere (zelf aangemaakte map) of archiveeroptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
Met een beetje knutselen heb ik al het een en ander aan informatie gevonden wat ik zocht. Ik ga even kijken of ik inmiddels alles heb, anders ga ik toch even aan de telefoon met de makelaar.

Bedankt!

EDIT; Die PDFjes hebben me nog erger geholpen, super! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door AlxRoelofs op 02-05-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ToFast schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:46:
[...]

Hmm, misschien was ik on de veronderstelling dat dit kon, maar ik lees overal dat het niet kan
Volgens mij was het een (tijdelijke) feature op Outlook.com (net na de re-branding) maar weet je zeker dat het op het gratis platform van Microsoft was? Als Office365-gebruiker, kan je wel voldoen aan de retentie van je organisatie middels speciale links :)
AlxRoelofs schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:48:
[...]

Met een beetje knutselen heb ik al het een en ander aan informatie gevonden wat ik zocht. Ik ga even kijken of ik inmiddels alles heb, anders ga ik toch even aan de telefoon met de makelaar.

Bedankt!

EDIT; Die PDFjes hebben me nog erger geholpen, super! _/-\o_
Mooi; kan je nu op zoek naar dat boekje "Google like a pro"; er is met Google gelukkig/helaas veel terug te halen. En er zijn meerdere sites die een vergelijkbare berg aan info vasthouden :)

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 02-05-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
MAX3400 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:49:
Volgens mij was het een (tijdelijke) feature op Outlook.com (net na de re-branding) maar weet je zeker dat het op het gratis platform van Microsoft was?[...]
Dat zou best eens kunnen! Lijkt me een plausibele verklaring, helaas dus ook geen oplossing meer voor de TS.
Pagina: 1