17" of 19" monitor

Pagina: 1
Acties:

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Wat is op dit moment een goede monitor.?
ik zelf twijfel tussen een :
17" Liyama A705MT Pro411 voor 689
17" LG Flatron 795FT voor 757
19" LG 995E voor 793
19" Liyama S900Mt1 voor 749
19" Liyama Ma901U voor 1028

Verwijderd

Gaan we weer.........
Ik zeg maar 1 woord: S-E-A-R-C-H !!!

Verwijderd

Zijn allebij wel goede monitoren denk ik.

Zelf zit ik achter een Sony multiscan E-400 19". Lekker strak goed beeld. Niks te klagen.

Philips maakt ook hele mooie en goede monitoren.

Eerst kijken in de winkel voordat je hem koopt.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55

Sick Nick

Drop the top!

Als je genoeg geld hebt ga je voor een goede 19". Is je budget wat kleiner ga je voor een goede 17". Koop iig geen slechte 19" gewoon omdat je perse een 19" wil hebben. Je moet tenslotte een tijdje naar het ding kijken en als hij slecht is dan ben je dat op den duur ook zat.

Verwijderd

ik heb een LG 17" Flatron 775FT en heb nix te klagen. Ik vind dat LG zowiezo goed aan de weg aan het timmeren is. Maar idd, eerst in de winkel kijken en misschien zelfs een progje waar jij het beeld belangrijk in vind erop proberen. Scheelt namelijk veel. Ligt natuurlijk ook aan je videokaart... (8>

SEARCH is idd geen overbodig woord, al 21323 forums over dit onderwerp gehad... :Z

Verwijderd

Onthoud dat je monitor langer meegaat als je PC dus ook best wel wat meer mag kosten.
Ik zou trouwens zeker voor een goede 19" gaan zolang t financieel mogelijk is.
LG en Liyama zijn beide topmerken die niet veel voor elkaar onderdoen, al moet ik zeggen dat ik behoor tot de groep die zich wel ergert aan die lijntjes dus maar voor LG ben gegaan.

Verwijderd

Ken de types niet Maar neem een 19" Flattron en anders 17" Flattron. Beeld is veel mooier dan vissekommen.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 01:55 schreef qball het volgende:
Onthoud dat je monitor langer meegaat als je PC dus ook best wel wat meer mag kosten.
Idd, monitor is de beste investering en het belangrijkste onderdeel vind ik.
Ik zou trouwens zeker voor een goede 19" gaan zolang t financieel mogelijk is.
LG en Liyama zijn beide topmerken die niet veel voor elkaar onderdoen, al moet ik zeggen dat ik behoor tot de groep die zich wel ergert aan die lijntjes dus maar voor LG ben gegaan.
Lijntjes zie je vooral op witte achtergrong, gekleurde bijna niet, maar dat is wel een voordeel voor LG.

• BigB
  • Niet online
Die hebbik gekocht en ik kan je verzekeren lekker strak scherp beeld alleen erg zwaaaaaaaaaar vooral als je alleen moet tillen :(

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op maandag 16 juli 2001 02:37 schreef BigB het volgende:
Die hebbik gekocht en ik kan je verzekeren lekker strak scherp beeld alleen erg zwaaaaaaaaaar vooral als je alleen moet tillen :(
word je sterk van :)

It seemed like a good idea at the time

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Niet zeuren. 22"-ers 2 trappen op zeulen is nog onprettiger :)

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 08:39 schreef HlpDsK het volgende:
Niet zeuren. 22"-ers 2 trappen op zeulen is nog onprettiger :)
:( Vooral als er vloerbedekking op de treden ligt en je blijft haken :( :)

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Afhankelijk van of je in de buurt van een Media-Markt woont, zou ik ff kijken of ze daar nog ergens een DELL P991 19" trinitron hebben staan. Deze kosten nameijk maar 799, en zijn het zelde als bovengenoemde Sony.

LEES EERST DIT TOPIC HIEROVER! omdat er gerepareerde en overschotten verkocht worden. Zie voor info het topic.

edit:
link toegevoegd en waarschuwing

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Op maandag 16 juli 2001 09:24 schreef mboogie2 het volgende:
Afhankelijk van of je in de buurt van een Media-Markt woont, zou ik ff kijken of ze daar nog ergens een DELL P991 19" trinitron hebben staan. Deze kosten nameijk maar 799, en zijn het zelde als bovengenoemde Sony.
LEES EERST HET TOPIC HIEROVER!
Ik heb sinds een maand die Dell P991. WHoow. Geweldig!

Het is een mooi plat scherm, goede anti reflectie, mooie refresh rates. Ik ben er heel blij mee. Een enorme vooruitgang t.o.v. mijn Philips 17" 107Sx (3 jaar oud).

Enige nadeel: 1 ingang. Ik had graag 2 ingangen gehad.

Ik zou het scherm zeker weer kopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.lebox.nl/i/P991.jpg
Pagina: 1