Ik heb eer (eer)gister een 1080 TI van een tweaker overgenomen. (zondag 29 april zag ik de advertentie)
Hij had 4 van de 5 sterren .... de laatste reviews schommelde een beetje.
IK heb toch besloten om het geld over te maken, en de volgende dag zou hij op de post doen. (zondag 29 april het geld overgemaakt)
Het verzenden/communicatie ging ook met moeite.... uiteindelijk kreeg ik savonds 30 april rond 20:00 een tracktrace code.
HIj stuurde het verzendbewijs door naar mij via whatsapp:
Hier staat op 2680 kg
Later heb ik ook de tracktrace code op internet ingetypt, en hier staat een heel ander gewicht .... 0,74kg
Vandaag heb ik de hele dag op het pakketje gewacht .. en de vaste bezorger zei nog "het weegt ook niks"
IK heb hem meteen opengemaakt en er zat alleen maar opvulling in.
Hij had 4 van de 5 sterren .... de laatste reviews schommelde een beetje.
IK heb toch besloten om het geld over te maken, en de volgende dag zou hij op de post doen. (zondag 29 april het geld overgemaakt)
Het verzenden/communicatie ging ook met moeite.... uiteindelijk kreeg ik savonds 30 april rond 20:00 een tracktrace code.
HIj stuurde het verzendbewijs door naar mij via whatsapp:
Hier staat op 2680 kg
Later heb ik ook de tracktrace code op internet ingetypt, en hier staat een heel ander gewicht .... 0,74kg
Vandaag heb ik de hele dag op het pakketje gewacht .. en de vaste bezorger zei nog "het weegt ook niks"
IK heb hem meteen opengemaakt en er zat alleen maar opvulling in.
[ Voor 51% gewijzigd door Microkid op 03-05-2018 18:07 ]