Windows 8.1 Kan niet updaten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sinds vandaag een vier jaar oude laptop, na dat hij sinds januari (na een schone installatie) in de kast gestaan heeft. Bij het opstarten gebruikt de schijf 100% van zijn vermogen. Hierop wilde ik graag de schijf optimaliseren via c/eigenschappen/extra. Echter blijft hij hier op 0% hangen. Daarop heb ik gekeken of er updates zijn. Deze blijven echter ook op 0% hangen. Ook een troubleshooter voor de windows update blijft de melding geven restoring and cleaning up.
...

Windows 8.1
...

Het lijkt erop dat de computer niks meer wil uitvoeren. Ondanks dat kan ik gewoon internetten.
...

Wie oh wie helpt mij uit de brand?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie dat deze in het verkeerde subforum staat. Kan een mod hem verplaatsen? Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar WOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:43
Je kan proberen met WSUS Offline?

http://download.wsusoffline.net/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:47
Sowieso gaat dat optimaliseren natuurlijk maar beperkt effect hebben. De enigste juiste oplossing is het installeren van een SSD.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-09 21:22
Update naar Windows 10 :)

Misschien niet de oplossing maar toch wou het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:19
Ik denk dat je aardig wat geduld moet hebben.
Voor het updaten van oudere installaties van Windows 7 / 8 / 8.1 is het aan te raden die wsusoffline te gebruiken, ook hierbij geldt... geduld :)

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Aanzetten en afblijven, zorgen dat ie niet in standby gaat, dus aan de stroom. Na een halve dag moet het goed zijn. De laptop zal hoogst waarschijnlijk een .net update hebben gehad en nu heeft dat even nodig voordat je wat anders kan doen. Op het moment dat je wat doet pauzeert de .net update met hercompileren van alle assemblies en duurt het alleen maar langer.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Pagina: 1