Ok, nu url in het kort
Ik kon je link niet openen maar heb laatst een Kinzo bij de bouwmarkt gehaald (ook zo'n Dremel-kloon). Kosten 69,- incl opzetstukken en alles van Dremel past erop (frezen, snijden, polijsten etc). Die van B&D kost ook nog dik 200,-. Krijg je er wel 118 (overbodige?) gadgets bij. Die Kinzo komt trouwens nog uit Nederland ook....
Verwijderd
Man dat is helemaal niet duur alleen die flexibiele as van dremel kost al 200 piek.Op maandag 16 juli 2001 01:01 schreef cheshire87 het volgende:
duur! kan je net zo goed de echte dremel kopen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
maar heeft die kinzo ook zoveel funkties dan?: variabel toerental, en al die "nutteloze" hulpstukken.
voor casemodden heb je in princiepe alleen 10.000 slijpschijfjes nodig
voor casemodden heb je in princiepe alleen 10.000 slijpschijfjes nodig
Ik heb es ff gekeken, 110W vermogen (die Black&D heeft 90W). Variabel toerental: 15/20/25/30.000 toeren. En nutteloos: om percies te zijn 19 hulpstukken waarvan 6 slijpers. Ik heb voor 12,- nog wat dremelslijpers "Heavy Duty" gehaald. Lijkt me een duidelijke zaak...
klinkt een beetje dom maar wie bedoel je nou? want deze heeft 125wattOp maandag 16 juli 2001 01:16 schreef b-gone het volgende:
Ik heb es ff gekeken, 110W vermogen (die Black&D heeft 90W). Variabel toerental: 15/20/25/30.000 toeren. En nutteloos: om percies te zijn 19 hulpstukken waarvan 6 slijpers. Ik heb voor 12,- nog wat dremelslijpers "Heavy Duty" gehaald. Lijkt me een duidelijke zaak...
wat deze wel heeft is zo'n verlengstuk.
die heb ik verder alleen nog maar van dremel gezien, en die was duuuuur (ik meende dat ie los iets van f 250 kostte...)
maar ala je zo'n verlengstuk totaal niet zou gebruiken, dan zou ik toch een andere halen..
die heb ik verder alleen nog maar van dremel gezien, en die was duuuuur (ik meende dat ie los iets van f 250 kostte...)
maar ala je zo'n verlengstuk totaal niet zou gebruiken, dan zou ik toch een andere halen..
Ik bedoel dat als je zo'n dremel alleen maar voor het modden gebruikt (like moi) je net zo goed een cheapo kan nemen. Hij heeft alle funkties die een dremel heeft en zal het echt wel een tijdje uitzingen.
(btw las daarnet in een ander topic over die Kinzo dat bij iemand dat ding zijn casemod niet had overleefd...Tis maar hoe je ermee omgaat)
(btw las daarnet in een ander topic over die Kinzo dat bij iemand dat ding zijn casemod niet had overleefd...Tis maar hoe je ermee omgaat)
Humor.. dat ding heb ik vorig jaar gekocht hierzo in Leidschendam.. voor 129,-- Perfect ding moet ik zeggen, weinig op aan te merken. .. Ik vind ut aan aanrader.. .. (Ik had um dus OOK bij de K'shop vandaan)
/edit:typotje.
/edit:typotje.
Macconner! | speed 733@1007 :)
Verwijderd
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het doen van de aanschaf. Ga je hem veel gebruiken zou ik voor de dremel gaan. Als het maar een paar keer gaat gebruiken volstaat de ferm van de kijkhop ook goed.
Verwijderd
ik heb ook die kinzo gehaald.... (69,--)
en ook die heavy duty slijpschijfjes....
bevalt uitstekend....
ben een kast aan het bouwen met een buizenframe.. kwam er later alleen achter dat een buizensnijder wel wat makkelijker werkt dan een dremel..
en ook die heavy duty slijpschijfjes....
bevalt uitstekend....
ben een kast aan het bouwen met een buizenframe.. kwam er later alleen achter dat een buizensnijder wel wat makkelijker werkt dan een dremel..
Die kijkshop 'dremel' van f 69 is prima voor casemodden. Haal wel effe een diamant slijpertje bij de Gamma of Praxis (ong. f 25) anders zit je de hele avond te dremelen. Met een diamantslijpertje ben je in een kwartiertje klaar.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Tjah ik vind 150,- toch ook nog best wel een hele investering.
Zijn er niet van die 7gaten zaag/boren zoals je die voor hout hebt maar dan voor metaal ? Das voor mij al genoeg eigenlijk, het is ander toch alleen maar voor fans. Niet om de meest kewle figuren eruit te gaan zagen en dan een neonlamp erachter te hangen. Zo goed zijn mn zaagtakenten niet dus daar begin ik dan ook maar niet aan.
Zijn er niet van die 7gaten zaag/boren zoals je die voor hout hebt maar dan voor metaal ? Das voor mij al genoeg eigenlijk, het is ander toch alleen maar voor fans. Niet om de meest kewle figuren eruit te gaan zagen en dan een neonlamp erachter te hangen. Zo goed zijn mn zaagtakenten niet dus daar begin ik dan ook maar niet aan.
RTFF!Op maandag 16 juli 2001 10:43 schreef ernst het volgende:
[..]
hoe doe je dat![]()
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#09
Bericht hierboven
zolang het maar geen kinzo(oi) is
dat is echt een butzooi. Een klauwhamer die verbuigd als je er een spijker mee uit een plank wil halen zegt genoeg denk ik zo maar
dat is echt een butzooi. Een klauwhamer die verbuigd als je er een spijker mee uit een plank wil halen zegt genoeg denk ik zo maar
[off-topic]
gericht aan Floris Diemel
Had jij niet laatst in je user icon zo'n donkerblauw Logitech muis lampje? Ik wil ook die muis, maar welk model is dat? Als het al bestaat? Kan ook gewoon een mod zijn, ik weet het niet. Maar ben toch wel nieuwsgierig.
gericht aan Floris Diemel
Had jij niet laatst in je user icon zo'n donkerblauw Logitech muis lampje? Ik wil ook die muis, maar welk model is dat? Als het al bestaat? Kan ook gewoon een mod zijn, ik weet het niet. Maar ben toch wel nieuwsgierig.
Het is een ferm dus duur en dus wel goeie kwaliteit, maar kan je dus net zo goed een echte dremel kopen. *is al eerder gezecht weet het*
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Pagina: 1