Ik heb via Ali expres een Android 6.0 radio aangeschaft van het merk seicane. Nu is het probleem dat er geen geluid uit de luidsprekers komt. Weet iemand hoe ik het probleem kan oplossen.
Vraag
Alle reacties
Misschien een domme vraag maar zijn de speakers wel goed aangesloten?
Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |
Ja de speakers zijn goed aangesloten. Eerst kwam er geen geluid uit, toen kwam wel even geluid uit, maar daarna niks meer.
Het is wel handig om zoveel mogelijk informatie in de startpost te verwerken. Anders moeten wij maar gaan raden wat je allemaal al hebt geprobeerd.
Zet in je startpost exact om welk merk, type etc het gaat (zowel speakers als radio)
Geef vervolgens zelf aan wat je allemaal al hebt geprobeerd en hoe je de radio hebt aangesloten.
Het kan namelijk van alles zijn.
Nu moet ik gaan raden en vragen of je radio überhaupt nog wel iets doet, heb je wel beeld en wat gebeurd er als je het volume ophoogt of de interne mute in/uit schakelt?
Zet in je startpost exact om welk merk, type etc het gaat (zowel speakers als radio)
Geef vervolgens zelf aan wat je allemaal al hebt geprobeerd en hoe je de radio hebt aangesloten.
Het kan namelijk van alles zijn.
Nu moet ik gaan raden en vragen of je radio überhaupt nog wel iets doet, heb je wel beeld en wat gebeurd er als je het volume ophoogt of de interne mute in/uit schakelt?
*sowieso
Een topic als dit hoort in Audio en HiFi. Ik ga het topic echter niet verplaatsen omdat het in deze vorm niet voldoet aan de eisen die we op GoT aan een topic stellen.
Ik zou je vraag opnieuw stellen in AUD en dan de template invullen:
Ik zou je vraag opnieuw stellen in AUD en dan de template invullen:
Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.