Aluminium bootje kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014665

Topicstarter
Er komt lekker weer aan en dat betekend dat het tijd wordt om er goed van te genieten. Ik was op zoek naar een aluminium boot want ja: onderhoudsvrij, mooie uitstraling etc. Nu zit ik dus te kijken naar aanbieders, en er zijn echt belachelijk veel en ze 'lijken' ook allemaal hetzelfde. Paar voorbeeldjes waar ik heb gekeken:
http://www.aluminiumboten.nl/
http://www.tinn-silver.eu/
http://www.aluminiumboten-sloepen.nl/

De meeste bedrijven hebben het niet over prijzen, en ik vind de sites ook vrij karig qua informatie. Iemand tips/tricks voor een website/aanbieder van toffe aluminium boten?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:45

vectormatic

Warlock of the doorlock

Die aluminimumboten.nl heeft wel degelijk prijzen op de website

http://www.aluminiumboten.nl/qwest-v-bodems/
http://www.aluminiumboten.nl/Jon-Boten/
http://www.aluminiumboten.nl/Aluva/

Als je net komt kijken in boten-land zou ik vooral veel lezen, en dan een goeie 2e hands kopen

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:12
JE zal echt met veel meer moeten komen dan dit voor een topic. Mag het 5k of een miljoen kosten? Buiten wat van deze sites, heb je al op bv botentekoop gekeken? Want waarom nieuw?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014665

Topicstarter
Señor Sjon schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:18:
JE zal echt met veel meer moeten komen dan dit voor een topic. Mag het 5k of een miljoen kosten? Buiten wat van deze sites, heb je al op bv botentekoop gekeken? Want waarom nieuw?
Mijn budget gaat ongeveer tot de 10k.
Ik wil graag een nieuwe kopen omdat ik er toch het geld voor heb en een nieuwe zal in het algemeen langer mee gaan.

Ik ben niet bekend met boten te koop, sowieso nog net heel erg bekend in de boten wereld. Een aluminium boot / sloep leek me een goede instap.

Ik zal even op botentekoop kijken, want het ziet er beter uit dan bijvoorbeeld marktplaats, daar had ik al gekeken maar dat vond ik niet echt wat.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1014665 op 02-05-2018 14:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
A boat is a hole in the water into which you pour money.
Of in het Nederlands: Een boot is een gat in het water waar je geld in gooit.
Zorg dat je genoeg budget overhoudt voor onderhoud, stalling, ligging/haven etc.

Putin 2022: Ukraine is not a real country
Musk 2025: Canada is not a real country
Uh oh...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:45

vectormatic

Warlock of the doorlock

Juup schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:35:
A boat is a hole in the water into which you pour money.
Of in het Nederlands: Een boot is een gat in het water waar je geld in gooit.
Zorg dat je genoeg budget overhoudt voor onderhoud, stalling, ligging/haven etc.
Alternatively: Er zijn twee dagen dat je blij bent met je boot, de dag dat je em koopt, en de dag dat je em verkoopt

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:33

Bob Popcorn

Plop!

Moet je eens kijken hoeveel dagen je een boot kan huren van die 10k.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1961
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-12-2021
Hallo AG1989,

Herkenbaar verhaal. Waar ben je uiteindelijk op uitgekomen? Ik hoop daar van te leren.

Vriendelijke groet,

Dennis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:49
vectormatic schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:30:
[...]

Alternatively: Er zijn twee dagen dat je blij bent met je boot, de dag dat je em koopt, en de dag dat je em verkoopt
Koop een boot, werk je dood..
Bob Popcorn schreef op 1 2 mei 2018 @ 15:42:
Moet je eens kijken hoeveel dagen je een boot kan huren van die 10k.
Voor 10k kan je 100 dagen een (hele mooie) sloep huren (hier in de buurt dan). Als je zelf zo'n ding hebt ga je misschien wat vaker, maar dan 10k voor een aluminium bak? Nee dank je, ik pak die huursloep wel.
En als we dan gaan delen we de kosten van de huur door 8, dus dan wordt het ineens 800 dagen.
M'n broer heeft een speedboat gehad en een vriend een grote boot met alles er op en er aan (wc, douche, etc) en we hebben fantastische dagen gehad.
Maar geloof mij: de beste boot om op te zitten is die van iemand anders.

[ Voor 60% gewijzigd door sig69 op 18-04-2019 02:42 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:05

Theo

moederbord

Een boot van een ander is leuk, maar als de boot van jezelf is dan ben je meer bezig met onderhoud dan met varen. Een dagje varen is twee dagen onderhoud. Óok met aluminium en polyester boten...

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompoe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:58
Ga leren windsurfen!
- Je bent lekker op het water.
- Je beweegt ipv dat je beetje in zo'n bootje zit.
- Stuk goedkoper (veel 2de hands spul te koop).
- Na wat oefenen flink sneller dan een sloep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:05

Theo

moederbord

Grompoe schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:09:
Ga leren windsurfen!
- Je bent lekker op het water.
- Je beweegt ipv dat je beetje in zo'n bootje zit.
- Stuk goedkoper (veel 2de hands spul te koop).
- Na wat oefenen flink sneller dan een sloep.
Dan kun je net zo goed een motorfiets kopen (of een vliegtuig!), dan ben je nog sneller. Een sloep heb je juist om lekker met een biertje en bbq met vrienden rustig op het water te varen. Dat heeft niks met windsurfen te maken..

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompoe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:58
Theo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:21:
[...]

Dan kun je net zo goed een motorfiets kopen (of een vliegtuig!), dan ben je nog sneller. Een sloep heb je juist om lekker met een biertje en bbq met vrienden rustig op het water te varen. Dat heeft niks met windsurfen te maken..
Een biertje en bbq met vrienden is een aanname van jou. Net zozeer het van mij een aanname is dat TS gewoon van het water wil genieten maar nog niet aan alle opties heeft gedacht.

Als het TS echt om een bootje gaat zou ik zoals hierboven al genoemd is een bootje huren.
Pagina: 1