tnt2 en gf2 mx, beide een probleem :(

Pagina: 1
Acties:

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
ik heb in m'n "eigen" comp een gf2 mx zitten, heb ik wel eens wat overklokt maar niet veel en niet lang, toch ondervind ik een vreemd probleem.
Nl elke keer dat ik een game opgestart heb (d3d of openGL) dan word mijn startknop in windows zwart en ook het randje van het startmenu ziet er maf uit.
verschillende drivers geprobeerd enzo maar mocht niet baten.

vraag: zijn er meer mensen die dit hebben gehad?
zo ja, was er een mannier om dit te verhelpen?
(heb zelf nog niet veel meer geprobeerd maar ben gewoon nieuwschierig of dit een bekend probleem is.)

dan de tnt2, werkte altijd prima, ik instaleer kazaA en sindsdien krijg ik allemaal strepen door mijn beeld, andere drivers geprobeerd, zelfs terug gegaan naar een herstelpunt van een paar maanden terug (winme) maar het mocht allemaal niet baten.
textures in spellen zien er vreemd uit (sommige textures)
ook scheelt het in welke kleurdiepte ik m'n desktop heb staan wat betreft de strepen over mijn beeld.
op 256 kleuren werkt het nagenoeg normaal op wat lijntjes na die op de randen zitten van windowtjes...
affijn, ik denk zelf dat het toeval is geweest wat betreft kazaA, zou het kunnen zijn dat m'n geheugen niet helemaal lekker meer werkt op die kaart?

alvast bedankt: ief

tijd voor verandering.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Dat zwarte op het start menu had ik met mijn TNT2 M64 en de detonator drivers. Met welke versie dan ook.

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
tnx,

alleen het vreemde is dat ie dat niet altijd heeft gedaan en ik volgens mij ook niet iets veranderd heb waardoor het probleem onstond (?)

tijd voor verandering.