Hey allemaal,
Ik zoek een?
Nieuwe televisie (55 inch) en home cinema set (liefst een soundbar)
Wat is je budget?
Rond de 1500e voor de combinatie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Veel film, sport en tv kijken. Misschien binnenkort weer console, maar nog niet zeker, muziek afspelen via home cinema set.
Wat heb je zelf al gevonden?
Veel te veel verschillende tv's rond de 1000e, soms stuk goedkoper, maar zie door de bomen het bos niet meer. Opties die ik iig heb gezien: Samsung UE55MU7000,Samsung UE55MU8000, LG 55SJ850V, philips 7000 serie, SONY KD-55XE9005 (allemaal voor 1000e te krijgen via personeelsvoordeelwinkel.) En qua soundbar: Samsung HW-MS650 inclusief gratis achterluidspreker set.
Maar of dit de beste opties zijn?
Welke vragen heb je hier nog over?
tv en soundbar komen samen op tv meubel die een diepte van 40 cm heeft.
Mochten er nog overige vragen zijn die belangrijk zijn om te beantwoorden hoor ik dat graag.
Update:
Ik zoek een?
Nieuwe televisie (55 inch) en home cinema set (liefst een soundbar)
Wat is je budget?
Rond de 1500e voor de combinatie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Veel film, sport en tv kijken. Misschien binnenkort weer console, maar nog niet zeker, muziek afspelen via home cinema set.
Wat heb je zelf al gevonden?
Veel te veel verschillende tv's rond de 1000e, soms stuk goedkoper, maar zie door de bomen het bos niet meer. Opties die ik iig heb gezien: Samsung UE55MU7000,Samsung UE55MU8000, LG 55SJ850V, philips 7000 serie, SONY KD-55XE9005 (allemaal voor 1000e te krijgen via personeelsvoordeelwinkel.) En qua soundbar: Samsung HW-MS650 inclusief gratis achterluidspreker set.
Maar of dit de beste opties zijn?
Welke vragen heb je hier nog over?
tv en soundbar komen samen op tv meubel die een diepte van 40 cm heeft.
Mochten er nog overige vragen zijn die belangrijk zijn om te beantwoorden hoor ik dat graag.
Update:
Ik wil in ieder geval een ultra HD tv. afneembare voet is waarschijnlijk het prettigst mocht ik hem ooit willen ophangen, maar geen vereiste op dit moment. Wat belangrijker is vind ik een lastige, maar denk de tv net wat belangrijker.Tallguy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:41:
Heb je voor jezelf niet een wensenlijstje waar de boel aan moet voldoen? moet de TV bijv een vaste voet of een afneembare hebben? Wat is belangrijker voor je: TV of soundbar? Moet het een HD tv zijn of liefst een 4K?
[ Voor 21% gewijzigd door secretfool op 02-05-2018 13:01 ]