Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:59
Ik heb een internetverbinding via T-mobile 4G voor thuis met een datalimiet van 100Gbit per maand. 's Nachts is er geen datalimiet.
Ik wil dus 's nachts een film downloaden om de volgende avond via tablet/2-in1 de film op mijn (niet-smart) TV te kijken.
De tablet/2-in1 moet dus een hdmi aansluiting hebben. Het aanbod aan 2-in1 met hdmi is veel groter dan het aantal tablets met hdmi. Ook voor andere doeleinden gaat mijn voorkeur uit naar een 2-in-1.

Vraag 1: niet iedere film/serie is downloadbaar, hoe groot is het aanbod downloadbaar in % ?

Vraag 2: wordt een 2-in-1 door Netflix herkend als tablet of een laptop/desktop?

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
Hoi! Heb niet gekeken of je hier al lang zit, maar het vragen naar illegale manieren om aan je content te komen is niet echt gewenst hier :-) Bovendien mis ik de rest van je vragen. Wat wil je nu precies weten? Je wil dus een tablet hebben om een film te downloaden en wil weten welke tablet je moet hebben? En waarom heb je per se een tablet nodig? Zijn er geen andere manieren om beeld van je downloadlocatie naar je tv te krijgen? Zoveel vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 20:22

Ypho

Allround Nerd

Brammos85 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:14:
[...] het vragen naar illegale manieren om aan je content te komen is niet echt gewenst hier
Netflix biedt de optie om te downloaden en offline te kijken, dus niets illegaals aan.

1: Ik durf niet te zeggen welk percentage te downloaden is, dit hangt per film/serie af. Ik ga er van uit dat de meeste Netflix producties dit wel zijn, maar een percentage is lastig te noemen.

2: Geen idee, welk apparaat heb je in gedachten? Ik ga ervanuit dat je de app dan downloadt uit de Play Store oid? Ik vermoed dat Netflix het zien als een tablet?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
Ypho schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:18:
[...]

Netflix biedt de optie om te downloaden en offline te kijken, dus niets illegaals aan.
Ah, volledig gemist dat dit vanuit Netflix moest gebeuren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Brammos85 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Ah, volledig gemist dat dit vanuit Netflix moest gebeuren!
Je hebt met je ogen dicht de topic titel aangeklikt? :P

Ik kan de download functie gek genoeg niet terug vinden in mijn app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ypho schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:18:
[...]

2: Geen idee, welk apparaat heb je in gedachten? Ik ga ervanuit dat je de app dan downloadt uit de Play Store oid? Ik vermoed dat Netflix het zien als een tablet?
Netflix staat alleen downloads toe vanaf een mobiel apparaat: tablet of smartphone, dus inderdaad m.b.v. een app..

Deze Medion https://tweakers.net/pric...22655-qwerty)-zilver.html zou dan eventueel mijn keuze zijn en staat bij de tablets. Dus die zou zich dan als een tablet gedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
https://help.netflix.com/nl/node/54816

Dit is het artikel op de website van netflix zelf.
Het zou dus ook op een windows 10 apparaat kunnen met de applicatie uit de windows store.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
@ocwil bedankt, die pagina had ik nog niet gevonden. Of ik heb er overheen gelezen 8)7

Overigens zet Medion zelf de 2-in-1 die ik had aangegeven bij de laptops. Staat m.i. dus op Tweakers onterecht bij de tablets.

Pagina: 1