It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat voor'n programma je gebruit om te grabben, ik gebruik adobe premier een dat gaat toch redelijk
Verwijderd
waarschijnlijk moet je in windows nog even
hard disk DMA transfer mode aanzetten, dat hielp bij mij, nul dropped frames daarna.
Als het goed is zie je een melding daarvan als je asuslive opstart.
hard disk DMA transfer mode aanzetten, dat hielp bij mij, nul dropped frames daarna.
Als het goed is zie je een melding daarvan als je asuslive opstart.
u dma staat al aan, en gebruik gewoon asus live.
Verwijderd
heb een min of meer vergelijkbaar systeempje (iets snellere proc. maar geen ata66) en nooit dropframes...vaag
je probeert toch niet te capturen op meer dan 30 fps? en wat zijn de audio instellingen?
cd kwaliteit wil ook nog wel eens onevenredig veel bandbreedte trekken...
ps capture gewoon op 25fps...meer is echt niet nodig
je probeert toch niet te capturen op meer dan 30 fps? en wat zijn de audio instellingen?
cd kwaliteit wil ook nog wel eens onevenredig veel bandbreedte trekken...
ps capture gewoon op 25fps...meer is echt niet nodig
Verwijderd
inderdaad, PAL heeft 25 fps, veel mensen willen graag op 30 capturen maar heeft dus absoluut geen zin...
Als jij dma al aan hebt staan op harddisk moet het makkelijk kunnen op die resolutie - draait er verder niks op de achtergrond ?
Als jij dma al aan hebt staan op harddisk moet het makkelijk kunnen op die resolutie - draait er verder niks op de achtergrond ?
gebruik natuurlijk gewoon 25fps als ik geluid niet opneem scheelt dat een paar drops maar er blijven er genoeg over.
Probeer de drivers eens die bij je kaart meegeleverd werden, als ik nieuwere drivers voor mijn asus 6600 dl installeer krijg ik ook framedrops. Blijkbaar zijn nieuwere drivers wel beter voor spellen, maar om te capturen zijn ze klote.
Trouwens als ik capture op 704*572 krijg ik een soort naijleffect. Bij een snelle beweging van bijvoorbeeld een arm, dan zie ik die arm in een aantal frames tegelijk op verschillende plekken.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Mijn systeem:
Celeron 300@450
Abit bx6 versie 2,128 MB 100MHz,
2*WD 10.2 HD (udma ingeschakeld), Asus v6600 deluxe,
S3 videokaartje, Motorola SM56 Modem,
Encore DXR 3 DVD speler + MPEGkaart,
Aopen CD rom, Terratec 128 PCi,
3com netwerkaartje
Gebruik Asus live versie 4. Bij versie 3.5 had ik het ook.
Trouwens als ik capture op 704*572 krijg ik een soort naijleffect. Bij een snelle beweging van bijvoorbeeld een arm, dan zie ik die arm in een aantal frames tegelijk op verschillende plekken.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Mijn systeem:
Celeron 300@450
Abit bx6 versie 2,128 MB 100MHz,
2*WD 10.2 HD (udma ingeschakeld), Asus v6600 deluxe,
S3 videokaartje, Motorola SM56 Modem,
Encore DXR 3 DVD speler + MPEGkaart,
Aopen CD rom, Terratec 128 PCi,
3com netwerkaartje
Gebruik Asus live versie 4. Bij versie 3.5 had ik het ook.
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Pagina: 1