Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Een GlobalWin kan ik echt afraden, veel lawaai, en een slecht clips mechanisme (heel snel kapot, zo al een om zeep geholpen, en van andere mensen ook al klachten gehoord)
Voor de rest, koop geen fan met een naam op die je op GoT/T.net nog niet bent tegen gekomen
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Geen inspiratie
Verwijderd
Een stukje pizza koelt beter
(Heb er eens een getest met een Delta 7000 toeren fan, ik dacht misschien helpt dat wat...
sjongejongejonge..
dat helpt dus echt niet
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Dat ding is tering duur en coolt voor geen meter....
PS5 User ;-) ...
Hoge kans dat je je Core verziekt,en ze koelen slechter dan een standaard CoolerMaster.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Waardeloos prul ( maakt lawaai, koelt slecht, enz.. )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
sinds wanneer heeft een super orb een draaimechaniek? dat heeft alleen de goldenorb (en daar heb ik ook al een cpu mee gemoldOp maandag 16 juli 2001 00:45 schreef ReseTTim het volgende:
ennuh voor AMD denk ik die grootte Suber Orb van TT. i.v.m. gewicht en het draai meganiek.
maar die dingen coolen idd voor geen meter. een coolermastertje (dh5-6h1) van 25,- coolt beter
Gewicht? Draai mechaniek? Waar haal je dat vandaan?Op maandag 16 juli 2001 00:45 schreef ReseTTim het volgende:
ennuh voor AMD denk ik die grootte Suber Orb van TT. i.v.m. gewicht en het draai meganiek.
De Super Orb
1. is helemaal niet zwaar
2. heeft helemaal geen draaimechaniek
3. is alleen maar berucht omdat veel mensen 'm niet fatsoenlijk kunnen monteren
Ik heb er zelf eentje, en heb nog nooit problemen gehad met monteren/demonteren.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Dat neemt niet weg dat eens hij er goed opzit hij nog steeds voor geen meter koelt.Op maandag 16 juli 2001 09:49 schreef Exirion het volgende:
[..]
Gewicht? Draai mechaniek? Waar haal je dat vandaan?
De Super Orb
1. is helemaal niet zwaar
2. heeft helemaal geen draaimechaniek
3. is alleen maar berucht omdat veel mensen 'm niet fatsoenlijk kunnen monteren
Ik heb er zelf eentje, en heb nog nooit problemen gehad met monteren/demonteren.
JC
Spreek je uit eigen ervaring? Door je ongenuanceerde uitspraak denk ik van nietOp maandag 16 juli 2001 10:08 schreef DuronDude het volgende:
Dat neemt niet weg dat eens hij er goed opzit hij nog steeds voor geen meter koelt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
op een Tbird op 1650 zallie wat te kort komen vrees ik ja ..
(Lees de sig van DDude
Ik weet het, beetje duur want je moet ook een processor erbij kopen
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
omdat ik geen idee had waar het door kwam heb ik die krengen er weer opgezet, maar vannacht heb ik op aanraden van een vriend van me die golden orbs er es afgehaald, en ja hoor weer een hoekje van m'n P3 1 GHZ af
Daar komt dan nog es bij dat je tijdens het bevestigen van die krengen, alle koelpasta eronderuit draait ! ofwel, geen goede koeling en een core-sloper
ik heb nu de twee standaard koelers van coolermaster erop zitten.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
En ik begrijp al helemaal niet wat er mis is met de vulcano II... dit ding koelt bij mij perfect
Mijn Glaciator houdt mijn 1.4 op 45C
Edit: Of een koeler goed is of niet, komt pas goed naar voren bij zware belasting. Dus alleen snelle AMD TBird's kunnen een koeler zwaar belasten.
Een Giga-celly verbruikt hooguit 25-30W
Een Giga P3 verbruikt niet heel erg veel meer
Zelf een Giga-Duron doet maar 40W oid.
Maar een TBird op 1.4 verbruikt 90+W
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Beter een Silverado nemen...
Verwijderd
(ja ik spreek uit ervaring, ik heb een wkb38 en een silverado.. de silverado mag zich nu verder gaan vermoeien op mijn oude duron, want met dan ding op mijn 1333 kan ik marshmellows roosteren..)
kortom.. ik gaa voor meer herrie en minder hitte
het draait er zeker lekker op, gaat ook wel makkelijk, maareh, haal ze er dan maar es af, en kijk maar es naar je coreOp maandag 16 juli 2001 13:49 schreef jhead22 het volgende:
Mijn golden orb heeft altijd prima gewerkt op me celly 566 @ 850 mhz.. Nix mis mee... Me core is ook gewoon heel en ik vind die draai techniek veel beter dan de chrome orb bevestiging.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
en ze koelen nog slechter! kutdingen, daar gingen destijds mn 50 pieken aan wegOp maandag 16 juli 2001 01:02 schreef HlpDsK het volgende:
Spire Orbjes. Zouden stil moeten zijn .. maar ze maken een grafherrie
Neem nooit een 2Cool!!!
Ik heb ze gezien bij Herman thuis, en dat is dus echt gigantische bagger voor gigantisch veel geld!
Mijn (=Herman's) argumenten:
1. Vuil-ophoping in het blokje.
2. Oxideren van binnenkant.
3. Klein water-alu contact-oppervlak.
4. Blaas er niet in als hij verstopt zit, want dan krijg je zooi in je ogen (
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Dus ik weer niet wat je zit te lullen met je marsmallows....
Hij ziet er wel gaaf uit, dus voor mensen met een raampje is dat de enige overweging die ik kan bedenken!
Ik heb hem er al 3 keer opnieuw opgezet en de core is nog perfect heel. Gebruik je wel koelprut er tussen ? Das namelijk wel vereistOp maandag 16 juli 2001 14:10 schreef C44 het volgende:
[..]
het draait er zeker lekker op, gaat ook wel makkelijk, maareh, haal ze er dan maar es af, en kijk maar es naar je core
Die twee lullige waaiertjes die erin zitten zijn gewoon ruk
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Voor de rest zuigen alle Orbjes..
Doe mij die intel boxed coolers maar, lekker stil, goeie cooling, en zo goed als gratis!
Inderdaad.. Ik heb nu beide fannetjes uit staan (wat een rustOp maandag 16 juli 2001 18:03 schreef picobyte het volgende:
Superorb koelt goed met een 8CM fan
Die twee lullige waaiertjes die erin zitten zijn gewoon ruk
....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
tuurlijk vrot ik er koelprut tussen, alleen met die draaibeweging, draai je de hele zooi er weer onderuit.Op maandag 16 juli 2001 18:00 schreef jhead22 het volgende:
[..]
Ik heb hem er al 3 keer opnieuw opgezet en de core is nog perfect heel. Gebruik je wel koelprut er tussen ? Das namelijk wel vereist
Dan vind ik t erg knap dat je hiermee je cores rond maakt... Kep al aardig wat orbjes geplaatst en nog nooit problemen gehadOp maandag 16 juli 2001 22:29 schreef C44 het volgende:
[..]
tuurlijk vrot ik er koelprut tussen, alleen met die draaibeweging, draai je de hele zooi er weer onderuit.
Maare.. wat is er nauw mis met de vulcano II ???
Dit ding roeld echt hard... ok hij maakt herrie... maar hij koelt wel goed
Verwijderd
bij mij is ie ook 45° (niet of zo..) jammer genoeg dan wel idle.. misschien was de assemblage boer bij het maken van de jouwe niet dronken ?Op maandag 16 juli 2001 14:44 schreef Basz19 het volgende:
Mijn 1300 is iets van 45 graden of zo, met een Silverado....
Dus ik weer niet wat je zit te lullen met je marsmallows....