Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvd|IA
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-06-2018
Sinds enkele weken heb ik problemen met mijn internet op mijn telefoon, zowel met WiFi als 4g. Deze werkt geregeld niet, dan blijft de pagina maar laden, maar maakt geen verbinding. Ook de apps willen niet laden (WhatsApp berichten krijg ik wel binnen)

Als ik dan mijn WiFi of 4g aan en uit zet, dan werkt alles weer voor een paar minuten (soms minder) en dan begint het liedje weer van begin af aan.

Net al een fabriek reset uitgevoerd. Maar dit mocht ook niet baten. Iemand enig idee wat ik nog meer kan doen om dit probleem te verhelpen.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ah, leuk. Een gokspelletje op de vroege ochtend. Mag ik beginnen? Ik denk dat je een Samsung S6 hebt! Klopt dat? Heb ik een prijs?

Nee, flauw. Maar het is misschien wel handig om je toestel en de Android-versie die je draait even te vermelden. ;) En welke provider gebruik je?

Geef verder ook even aan wat je bedoelt met 'Ook de apps willen niet laden', daar zijn weer zoveel interpretaties mogelijk...

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickvd|IA
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-06-2018
Bedankt voor je reactie ;) helaas geen prijs deze morgen even een aanvulling. Gaat om een Samsung s7, t-mobile als provider. Android versie 7.0

Met niet laden bedoel ik dat hij geen verbinding maakt met internet tijdens het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Nickvd welkom op Tweakers.

Zoals @Room42 al vrij subtiel had gevraagd is het op Tweakers de bedoeling om zoveel mogelijk nuttige informatie te verstrekken, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Gelukkig is dat inmiddels gelukt. Maar gelieve het de volgende keer meteen in de openingspost te zetten.

Het vreemde van jou probleem is is dat je schijnbaar wel Whatsapp berichten blijft ontvangen, maar dat de rest dus niet wilt laden. Je houdt dus wel verbinding met het internet, maar het is enorm traag.

Probeer eens een aantal speedtesten te draaien op zowel Wifi, als 3G/4G op het moment dat het goed werkt en op het moment dat het niet meer goed werkt.

Daarnaast heb je al een factory reset uitgevoerd, maar probeer toch voor de zekerheid nog even je netwerk te resetten. Deze optie vind je bij:
'Instellingen' -> 'Backup maken en herstellen' -> 'Netwerk resetten'
of
'Instellingen' -> 'Meer' -> 'Netwerk resetten'

Mocht de optie niet te vinden zijn op beide plekken, zoek dan gewoon even op 'Netwerk resetten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Welke browser gebruik je?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:50
Misschien een stomme andere gedachte. Kan het zijn dat je een app op de achtergrond hebt draaien die informatie probeert te synchroniseren, wat niet lukt maar dit wel heel je netwerk verbinding vol propt. Waardoor enig ander verkeer vrijwel onmogelijk wordt. Dat kan wel verklaren waarom je wel Whatsapp berichten binnen krijgt aangezien deze maar een paar Kb zijn.

De reden dat ik hier aan denk is omdat ik zelf recent ook zoiets heb gehad mijn mijn S7e. Bleek dat mijn synchronisatie app bleef hangen en daarmee ook gelijk de batterij leeg trok (wat een mooie handverwarming toen)

*sowieso

Pagina: 1