Zoals sommige misschien al was opgevallen probeer ik mijn landschapsfotografie te verbeteren. Vandaag bij zonsondergang bij een dode maasarm onderstaande foto's gemaakt.
Al vaker kreeg ik als kritiek dat mijn landschapsfoto's geen echt onderwerp hadden, dus daar heb ik extra op proberen te letten. Bij foto 6 ging het me meer om de vlakverdeling en had ik meer een strakke foto in gedachten.
De lucht was vandaag niet op zijn best en zeker met gisteren stelde het niks voor. Toen ik gisteren langs deze plek kwam was ik letterlijk 1 minuut te laat, de regen begon.
Afijn, hieronder de foto's:
1)
20180501-DSC02283 by Roger Wilco, on Flickr
2)
20180501-DSC02282 by Roger Wilco, on Flickr
3)
20180501-DSC02279 by Roger Wilco, on Flickr
4)
20180501-DSC02289 by Roger Wilco, on Flickr
5)
20180501-DSC02294 by Roger Wilco, on Flickr
6) Zie commentaar boven
20180501-DSC02298 by Roger Wilco, on Flickr
Al vaker kreeg ik als kritiek dat mijn landschapsfoto's geen echt onderwerp hadden, dus daar heb ik extra op proberen te letten. Bij foto 6 ging het me meer om de vlakverdeling en had ik meer een strakke foto in gedachten.
De lucht was vandaag niet op zijn best en zeker met gisteren stelde het niks voor. Toen ik gisteren langs deze plek kwam was ik letterlijk 1 minuut te laat, de regen begon.
Afijn, hieronder de foto's:
1)
spoiler: Idee bij foto
De paarden + boom

2)
wei met gele bloemen

3)
Diepte door middel van lijn gecreëerd door weipalen

4)
Duuh! 

5)
Boompje voor de wei met gele bloemen, lijnen in de wei ervoor gebruikt voor diepte. Met opzet hoger gaan staan zodat boompje beter afstak tegen gele bloemen

6) Zie commentaar boven

[ Voor 9% gewijzigd door MRIdev op 02-05-2018 08:51 ]