Verwijderd
Gewoon de cd-rom sharen en dan met iedere willekeurig muziekprogramma naar toe browsen en de files selecteren bv Winamp!
Is netwerkfunctionaliteit en heeft niets met een speciaal proggie te maken.
Is netwerkfunctionaliteit en heeft niets met een speciaal proggie te maken.
Meestal speelt het programma de audio af via het audiocabletje naar de soundcard. Over het netwerk lijkt me dit wat lastiger...
Om eerlijk te zijn weet ik zelf geen oplossing, maar de bovenstaande lijkt me niet helemaal werken...
Om eerlijk te zijn weet ik zelf geen oplossing, maar de bovenstaande lijkt me niet helemaal werken...
- hardware always changes.. -
Je moet de CD digitaal afspelen. Dan wordt er geen gebruik gemaakt van het audiokabeltje, maar van de IDE-bus.
Ik weet wel dat Nero dat kan en enkele andere CD-rip progjes...
Misschien makkelijker om gewoon je CD in een andere compu te doen, of om WAV-files te extracten...
Ik weet wel dat Nero dat kan en enkele andere CD-rip progjes...
Misschien makkelijker om gewoon je CD in een andere compu te doen, of om WAV-files te extracten...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
in windows 2000 kun je de optie digitaal afspelen van muziek CD's aanzetten. (moet je cd-rom speler wel ondersteunen), dan zou het moeten werken via winamp.
Hmm ja, heb ik ook wel eens geprobeerd maar volgens mij kan dat niet. Ik denk idd. dat het alleen maar kan als je een digitale interface gebruikt. Ik gebruikte analoog, van cd-speler naar geluidskaart. Misschien lukt het als je digitaal probeert, en anders toch maar ff die cd in je eigen pctje douwen!
Succes
Pagina: 1