Mijn vraag
Ik heb sinds een tijd problemen met mijn xbox one app. Als ik naar
Relevante software en hardware die ik gebruik de GAME DVR optie ga om locale screenshots en filmpjes te sharen op de xbox krijg ik een fout :
"Er ging iets fout tijdens het laden van deze gegevens . Probeer het later opnieuw"
Als ik vervolgens de XBOX live tab aanklik zie ik wel mijn screenshots en clips die ik van de XBOX one geclipped heb. Maar zodra ik lokaal wil kijken.. Nope
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het moet gewoon lukken . Ik zie andere mensen het ook nog doen.
Ik heb tevens geprobeerd mijn MS onedrive the sharen . Werkt op zich prima.. Maar nog steeds kan ik fotos en filmpjes niet delen op mijn XBOX feed.
PS ik heb de windows 10 N versie met alle updates van MS , inc de media update van 24 april. Ook dus de spring update van MS erbij.
Veel mensen hebben problemen met de XBOX one APP (ik heb zelfs de Beta versie gebruikt). Op de een of andere manier is de gehele windows GAME DVR etc gekoppeld aan de NVIDIA Overlay ding. Maarja daar heb ik alle settings ook al aangepast. Zelfs uitgezet , Ook de GAME DVD dingen in windows uitgezet..
Ik heb sinds een tijd problemen met mijn xbox one app. Als ik naar
Relevante software en hardware die ik gebruik de GAME DVR optie ga om locale screenshots en filmpjes te sharen op de xbox krijg ik een fout :
"Er ging iets fout tijdens het laden van deze gegevens . Probeer het later opnieuw"
Als ik vervolgens de XBOX live tab aanklik zie ik wel mijn screenshots en clips die ik van de XBOX one geclipped heb. Maar zodra ik lokaal wil kijken.. Nope
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Onder settings van windows 10 heb ik alle settings nagelopen , ik kan zelfs op de folder klikken , dan gaat hij netjes naar de TEMP directory van mijn PC . Hier worden als ik de Windows GAME DVR gebruik (in windows 10 ) netjes weergegeven.
- Ik kan streamen , screenshots plaatsen en Video clips opnemen via alle windows 10 games.
- Ik heb Nvidia settings nagekeken (ingame overlay) daarbij heb ik alle streaming opties aangepast en uitgezet.
- Ik heb windows 10 opnieuw geinstalleerd.
- Ik heb op het internet naar problemen gezocht met de GAME DVR app > XBOX one app. Niets heeft geholpen.
Het moet gewoon lukken . Ik zie andere mensen het ook nog doen.
Ik heb tevens geprobeerd mijn MS onedrive the sharen . Werkt op zich prima.. Maar nog steeds kan ik fotos en filmpjes niet delen op mijn XBOX feed.
PS ik heb de windows 10 N versie met alle updates van MS , inc de media update van 24 april. Ook dus de spring update van MS erbij.
Veel mensen hebben problemen met de XBOX one APP (ik heb zelfs de Beta versie gebruikt). Op de een of andere manier is de gehele windows GAME DVR etc gekoppeld aan de NVIDIA Overlay ding. Maarja daar heb ik alle settings ook al aangepast. Zelfs uitgezet , Ook de GAME DVD dingen in windows uitgezet..
[ Voor 22% gewijzigd door Stronkie op 01-05-2018 19:54 ]