Koelkast

Pagina: 1
Acties:

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
Keej, ff theorie:

Als ik nu eens een koelkast-element inbouw in mijn kast en verder alle gaten dichtmaak, zodat de casetemp rond de 5 graden ligt, zou het dan niet mogelijk zijn alles een stuk hoger te klokken?
Ook is het een stuk stiller omdat je geen fans meer hebt natuurlijk...

Nog iemand een idee? Ik ben namelijk al aan het zoeken voor een klein koelelement! (als dit lukt is het de Casemod van het jaar!!! >:) )

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
En dan hebbie overal condens op je computertje, gaat denk ik niet werken.

tikfoutje ;)

| I've got permission to color outside the lines |

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
zou je dan al condens krijgen?

Als ie dan 10 graden is (de casetemp)?

Is natuurlijk al stukken lager dan de 30 van nu...

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hmmm volgens mij heeft een koelkast uitgangen aan de achterkant om de warme lucht weg te pompen. Dus dichtgooien kan je 'm nooit.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
van het continu open en dicht doen van een koelkast krijg je condens op je achterwand, ik neem aan dat iets soortgelijks ook zal optreden met je pc gezie die niet vacuum is.

wat je zou kunnen proberen is je kast dubbewandig maken en de koelkast elementen in de dubbelewand zetten dan zakt volgens mij je case temp behoorlijk maar je hebt dan nogsteeds een goede airflow nodig om die koude lucht te verplaatsen door je pc heen.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Je moet dan in ieder geval inderdaad de warme luch afvoeren en zorgen voor droge componenten (vochtvreters)

Dus iig een outtake, intake hoeft niet denk ik, zorgt alleen maar voor warme lucht van buiten af.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
og zorgen dat VOOR je intake ook een stukje koelelemet zit wat verder geen lucht van buitenaf aanzuigt, dus dat je dubbele wand zorgt voor de lucht en de casefans zorgen voor de airflow.. maar dat is wel een beste casemod dacht ik zo, dan hebbie em bijna vacuum :)

Sinlath | Opinions may contain latency

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:44
Op maandag 16 juli 2001 00:44 schreef DaManiac het volgende:
zou je dan al condens krijgen?
Ligt aan de luchtvochtigheid (en natuurlijk aan de luchtdruk).

Engineering

Pagina: 1