Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Heb een tablet via bol.com gekocht die ik nu al drie maal terug gezonden heb voor herstel nu zeggen zij dat ik de schuld ben voor het probleem zie hier hun uitleg wie kan dit mij duidelijk maken :Toestel herstellen door reparateur, zie prijsopgave. Mainboard vervangen. Afregelen, testen en controleren.
Geconstateerde defect / schade valt niet onder de fabrieksgarantievoorwaarden van de leverancier.
Heb niets veranderd aan tablet wat te doen ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06
Ik pak even mijn glazen bol erbij....

Helaas geen antwoord.

Met zo weinig informatie kunnen we natuurlijk helemaal niets. Begin eens met welke tablet, welke problemen heb je? Wat heb je zelf al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

3x teruggestuurd. Ook 3x hetzelfde euvel gerepareerd? Of 2x genoegen genomen met je defecte tablet retour en nu de 3e keer een reparatie gekregen?

Hoe oud is dat spul? Is het via Bol.com geleverd (of een reseller op Bol.com)? Was het nieuw toen je het kocht? Wat zijn nu de daadwerkelijke kosten van de reparatie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn vind je in: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus even het volgende toe willen voegen:
- Wat voor tablet is het?
- Waarvoor is deze 3 keer naar de reparatie geweest?
- Wat is het geconstateerde defect wat niet onder garantie valt?
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen dan nu het geval is.

-