Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop toetsenbord werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aagje323
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22-10-2021
Hallo,

Mijn vriendin had mijn laptop geleend en heeft toen een glas ( i dont know wat ) drinken over de laptop laten vallen.

Nu als ik het toetsenbord wil gebruiken heb ik enkele problemen.

De alle Letters werken niet meer. Veel andere knoppen werken ook niet meer. De enter knop en geloof F12 ofzoiets en de caps knop werkt wel.

Nu als ik een USB toetsenbord aansluit gebeurt precies hetzelfde. op een andere computer of laptop werkt het toetsenbord perfect

sluit ik hem aan op de ( kapotte ) laptop, dan werken alleen dezelfde toetsen als op het normale natgeworde toetsenbord van de laptop.

nu dacht ik laat ik proberen de keyboard van windows te openen.

maar helaas ook hier werken alleen de zelfde knopjes als op de kapotte keyboard.

hoe zou ik dit probleem kunnen verhelpen?

Met vriendelijke groeten.

Alle reacties

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 10:16

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Reparatie onder verzekering. Dit ga en wil je zelf niet oplossen omdat het geen eigen laptop is.

Ninety percent of everything is crap.

• aagje323
RoamingZombie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:45:
Reparatie onder verzekering. Dit ga en wil je zelf niet oplossen omdat het geen eigen laptop is.
Maar het is een eigen laptop, ik had hem alleen uitgeleend.

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-11 13:14
Stel je vriendin aansprakelijk en laat het via haar aansprakelijkheidsverzekering repareren? Het lijkt me dat je laptop door het vocht helemaal naar z'n grootje is. Het feit dat dezelfde toetsen het niet meer doen op een extern toetsenbord wijst volgens mij op beschadiging aan de printplaten in de laptop.

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 10:16

RoamingZombie

Watching the sheeple...

aagje323 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:47:
[...]

Maar het is een eigen laptop, ik had hem alleen uitgeleend.
Sorry, had er snel over heen gelezen . Maar dan nog, onder haar verzekering indienen.

Alternatief in een zak rijst stoppen (maar dat had eigenlijk meteen gemoeten) en hopen dat al het vocht er uit getrokken wordt als er al geen permanente beschadigingen zijn.

Ninety percent of everything is crap.

• aagje323
Oke heel erg bedankt voor de snelle reacties, ik ga dat proberen met de rijst, en anders zet ik het op haar aansprakelijkheid.

Want ik vond het nogal raar want het is ongeveer 3-4 weken geleden gebeurt en ik was nogal geirriteerd omdat ik me laptop voor school nodig had dus probeerde het toch maar weer een keer een week geleden.
Toen werkte hij voor een dag of 2 met de externe keyboard. maar toen ik hem uitzetten werkte hij niet meer. was dom van mij had het wachtwoord moeten verwijderen maarja daar denk je altijd aan achteraf,

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-11 13:14
Als het zolang geleden is heeft het echt nul zin om de laptop nog in de rijst te leggen, dus zou het maar gewoon op de verzekering gooien. Veel succes ermee.
Pagina: 1