Toon posts:

Laptopmuis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Ik ben op zoek naar een laptopmuis, deze met een houder die aan de achterkant van mn werklaptop kan worden geplakt waar ik de muis in kan schuiven wanneer ik onderweg ben ik het gebouw.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Geen budget!

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Nope, geen voorkeuren.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Wordt gebruikt op een Lenovo T450 met Windows 10.

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-05-2018 10:35)

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02-2025

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Centralpoint verwacht 16 mei weer houders te krijgen.
Ook in het wit

Daar zou in principe de meeste muizen in moeten passen.

Verder was er ooit een muis, de Logitech V550 die een 'clip and go' systeem had.
Kan deze echter nergens meer te koop vinden en ook niet zo gauw iets soortgelijks. Maar zou misschien kunnen helpen in je eigen zoektocht

Anders wat ik ook heb gezien, is dat mensen gewoon de deksel van de laptop met klitteband / velcro beplakt hebben en dat je dan een velcro stripje op de muis doet en er tegen aan plakt.

Of ook nog een optie is zelf een houder te fabriceren van tie-rips die in een trechter vorm taps toe lopen of iets dergelijks en die dan op je deksel te plakken waar je de muis dan in kan schuiven ofzo
Of van karton
Of van stof
Of bedenk zelf iets geks :P

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02-2025

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ook in het wit

Verder was er ooit een muis, de Logitech V550 die een 'clip and go' systeem had.
Kan deze echter nergens meer te koop vinden en ook niet zo gauw iets soortgelijks. Maar zou misschien kunnen helpen in je eigen zoektocht

Anders wat ik ook heb gezien, is dat mensen gewoon de deksel van de laptop met klitteband / velcro beplakt hebben en dat je dan een velcro stripje op de muis doet en er tegen aan plakt.

Of ook nog een optie is zelf een houder te fabriceren van tie-rips die in een trechter vorm taps toe lopen of iets dergelijks en die dan op je deksel te plakken waar je de muis dan in kan schuiven ofzo
Of van karton
Of van stof

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Verwijderd

Topicstarter
Santho schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:16:
Ook in het wit

Of van karton
Of van stof
Thanks voor het antwoord, ik ga eens opzoek naar zo'n Logitecht V550 2dehands! Bedankt :D :D