Hallo tweakers,
Ik heb van het weekend mijn nieuwe PC in elkaar gezet maar de PC gebruikt de ethernet niet, hij ziet hem wel. Het probleem ligt niet bij de LAN-kabel aangezien die wel werkt op mijn laptop.
De PC geeft aan dat het een 'unindentified network' is en geen internet heeft.
Ik had op internet gevonden dat ik de drivers moest herinstalleren, werkt niet. Geen virussen. De troubleshooter van windows zegt: "Ethernet doesn't have a valid IP configuration. En zegt om dat op te lossen moet je je router resetten, werkt niet. Ik heb het netwerk op de PC gereset, werkt niet. Alle firewall uitgezet, werkt niet(staat nu weer aan). Geheel uitgeschakeld en de voedingskabel eruit gedaan voor een half uur en daarna weer opgestart, werkt niet. Hele systeem gereset, werkt niet.
Ik weet het niet meer dus vraag ik het aan jullie.
Mijn pc:
Ik heb van het weekend mijn nieuwe PC in elkaar gezet maar de PC gebruikt de ethernet niet, hij ziet hem wel. Het probleem ligt niet bij de LAN-kabel aangezien die wel werkt op mijn laptop.
De PC geeft aan dat het een 'unindentified network' is en geen internet heeft.
Ik had op internet gevonden dat ik de drivers moest herinstalleren, werkt niet. Geen virussen. De troubleshooter van windows zegt: "Ethernet doesn't have a valid IP configuration. En zegt om dat op te lossen moet je je router resetten, werkt niet. Ik heb het netwerk op de PC gereset, werkt niet. Alle firewall uitgezet, werkt niet(staat nu weer aan). Geheel uitgeschakeld en de voedingskabel eruit gedaan voor een half uur en daarna weer opgestart, werkt niet. Hele systeem gereset, werkt niet.
Ik weet het niet meer dus vraag ik het aan jullie.
Mijn pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | ASRock AB350 Pro4 | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G | € 228,- | € 228,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Zwart | € 48,- | € 48,- |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 127,05 | € 127,05 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 112,90 | € 112,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 816,81 | |