Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinvanthee
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-08 15:30
Hallo allemaal.
Ik heb een monitor gekocht (https://philips.to/2rdyaog) en die heeft geen ingebouwde speakers.
Is er een mogelijkheid waardoor ik wel geluid er op kan afspelen?

Alvast bedankt,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Erm nee.
hoe zie je precies voor je, dat een scherm zonder speakers geluid gaat maken :?

Je zult er losse speakers voor moeten kopen.
En als je bron geen aansluiting heeft voor die speakers, ook nog iets van een https://www.conrad.nl/inf...iews/hdmi-audio-extractor

[ Voor 69% gewijzigd door heuveltje op 01-05-2018 13:34 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:52

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Je zou er op kunnen trommelen? Maar zonder (externe) speakers gaat het best lastig worden om er geluid uit te krijgen. Lijkt me niet zo lastig te bedenken...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zit er misschien een jack plug op de monitor zelf voor een hoofdtelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Koop gewoon een setje boxen voor je PC? Paar tientjes bij de lokale computerboer.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

nelizmastr schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:31:
Koop gewoon een setje boxen voor je PC? Paar tientjes bij de lokale computerboer.
Maar nu ga je der vanuit dat TS een pc heeft.
Bij mijn weten zitten er bv op een ps4 geen losse tulp uitgangen ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

heuveltje schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:04:
[...]

Maar nu ga je der vanuit dat TS een pc heeft.
Bij mijn weten zitten er bv op een ps4 geen losse tulp uitgangen ?
Dan kan TS beter een cheapo TV van marktplaats plukken met HDMI en het scherm retourneren. Probleem opgelost :+

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09
nelizmastr schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:31:
Dat heeft dat scherm ook gekost :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
Dit is tweakers je zou kunnen proberen om een magneet op het scherm te plakken en met een elktromagneet proberen om het scherm zodanig in resonatie proberen te krijgen dat het geluid produceert. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 07:17
jinvanthee schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:29:
Hallo allemaal.
Ik heb een monitor gekocht (https://philips.to/2rdyaog) en die heeft geen ingebouwde speakers.

Alvast bedankt,
Hallo! Tweaker @jinvanthee , we maken hier wel een beetje een grapje van jou vraag, maar dat is eigenlijk ook niet zo gek, er zijn namelijk nogal wat regeltjes waaraan je jezelf moet houden wanneer je een nieuwe post op Tweakers plaatst. Meestal is het meest belangrijkst dat je wel goed omschrijft wat je voor apparatuur hebt en wat het probleem precies is en wat je als oplossing wenst. Daartussen moet je dan natuurlijk ook zelf nog aangeven wat je zelf al geprobeerd hebt en waarom het niet werkte. Kortom probeer je startpost nog eens even goed aan te passen met meer informatie en wat je b.v. al zelf uitgevonden hebt. Ook zou ik vermelden wat je setup en een e.v.t budget voor aanpassingen en dergelijke zijn.

Success en alvast bedankt.

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:36

mvh

State Governor

jinvanthee schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:29:
Hallo allemaal.

Alvast bedankt,
Waarom zou je geluid willen afspelen op een monitor? (oprecht).

Een monitor is voor beeld. Soms hebben ze ingebouwde speakers. Maar nog steeds maakt 'de monitor' dan geen geluid, dat doen de speakers...

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Pagina: 1