Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheyra
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-12-2024
Hallo,

Ik zoek een tablet waar ik onderstaande mee kan:

- veel films op kan kijken (goede kwaliteit beeld en geluid)
- ik wil erop kunnen tekenen (goede ondersteuning stylus)
- moet uitbreidbaar zijn met SD kaart
- voor dagelijks gebruik (goede batterij en/of snelladen)

Welke systeem (Android, IOS, Windows) maakt niet uit.
Ook 4g heb ik niet nodig.

Wat ik al gevonden heb:
- Apple iPad wifi 2018
- Samsung GalaxyTab 3
- Microsoft surface pro

Mijn vraag:
Zijn er ook nog andere goede opties? Wat zijn jullie ervaringen met (een van) bovenstaande? Welke tablet adviseren jullie mij?

Vast bedankt voor de reacties :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:03
Kun je aangeven hoe precies je moet kunnen tekenen? Is het simpel tekenwerk zoals (stroom-)diagrammen en aantekeningen, of is het professioneler van aard? Misschien goed om te duiden waar je het voor gaat gebruiken, dat kan namelijk best een heel ander advies geven.

Waarom wil je een tablet en bijv. niet een 2-in-1 laptop met stylusondersteuning (denk aan de Lenovo Yoga series, maar ook Asus en HP hebben zulke 2-in-1 hybrides)? Die geven qua typen e.d. een betere productiviteit, de Surface Pro is daarin de échte hybride omdat je het toetsenbord kan losmaken (ik zag gisteren een Surface Pro 4 met 256GB SSD op V&A staan gisteren, ik geloof rond de 500 euro, klonk als een goede deal en zou aan jouw vraag kunnen voldoen).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheyra
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-12-2024
Bedankt voor je reactie Arjan.

Ik ontwerp logo's en schets deze graag op mijn tablet, waarna ik de geschikte verder netjes uitwerk in een grafisch programma op de pc. Dus op die manier tekenen. Niet professioneel, want dat doe ik later op de PC. Wel makkelijk met de stylus erop los kunnen schetsen.

Ik heb een 2 in 1 laptop overwogen, maar ik heb een goede pc dus dat leek me wat dubbel. Ik had wel al met een scheef oog naar de Microsoft Surface Pro gekeken. Hebben die andere merken die je noemt ook goede ondersteuning voor de stylus, zodat ik erop kan tekenen?

Kopen via de vraag & aanbod hier durf ik niet zo goed met deze (voor mij) hoge bedragen. Ik kan niet zelf ophalen en ben te bang niets te ontvangen na overmaken van het geld. Anders zou die Surface Pro die jij noemt inderdaad weleens een super deal voor mij kunnen zijn.