Second opinion nodig voor deze gaming build

Pagina: 1
Acties:
  • 535 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Computergurus

Ik heb het volgende lijstje onderdelen al uitgezocht: https://pcpartpicker.com/user/BotjeWalt/saved/YJvXHx.
Heeft iemand tips of advies voor deze build? Ik wil de GPU in de toekomst upgraden als de prijzen hopelijk iets lager zijn. De CPU, RAM en HDD wil ik bij Amazon.de kopen en de rest van de onderdelen bij Megekko, zo kom ik het goedkoopste uit, dat zijn dan ook de prijzen die ik er bij heb gezet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 23:41
Hallo, ik zie dat dit je eerste post is, menig tweakers klikken niet zo graag op een externe link, daarom zou ik aanraden om in het vervolg een lijstje aan te maken in de pricewatch en dit te posten.
Nu heb ik er toch op geklikt, en ik neem aan dat dit systeem puur voor te gamen is (+multimedia oid). Ziet er goed uit, alhoewel ik persoonlijk voor een Seasonic Focus Plus Gold zou gaan. Niet dat de Be quiet een slechte unit is (in tegendeel), eerder een wat persoonlijkere voorkeur (net iets efficienter en net iets betere reviews).

Ook moet je beseffen dat je huidige GTX 750 een enorme bottleneck is, en het mischien aan te bevelen is om ofwel de pricewatch in de gaten te houden of om tweedehands te shoppen naar een GTX970/980. Anders gaat je nieuw systeem wel erg 2013 aanvoelen qua performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niet aan gedacht, eerste keer dat ik wat post inderdaad. Op een ander forum is mij net ook gewezen op een andere/betere PSU. Daaruit kwam ook de Seasonic Focus Plus als de beste kandidaat naar voren en nu wordt het nog eens bevestigd ook! Wat betreft de GPU: ik ga zeker een nieuwe GPU kopen maar ik kan het nog wel even volhouden. Hopelijk gaan de prijzen iets omlaag en is mijn studentenbudget dan iets toereikender. Bedankt voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:11

HKS-Skyline

Vroooom ?

Andere voeding kan inderdaad geen kwaad. De cpu koeler zou ik ook inruilen voor iets anders. De Scythe Mugen 4 PCGH of Scythe Mugen Max bijvoorbeeld. Deze komen beter uit de reviews mbt geluidsproductie en koelprestaties. Wat betreft de harddisks, er zal niet veel verschil in zitten, maar naar mijn eigen ervaring is WD wat betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes.

Dit topic is gesloten.