Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik nu doe:
(Poging doen om te) gamen (Paladins, Overwatch, Minecraft, Rocket League, Rainbow 6 siege, Far Cry) op 720p, ontwikkelen in Java en Android d.m.v. IntelliJ en Android Studio en een beetje internetten op chrome (gemiddeld 15 tabs open)
Wat ik wil doen
Gamen op 1440p (games die hierboven genoemd zijn + nieuwe AAA titles), ontwikkelen in de eerder genoemde talen + C++, C#, Python en Ruby, streamen en/of recorden tijdens het gamen of programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zelf rond de 1750/1800 blijven, maar me absolute max is 1950 (alle prijzen zijn voor pc + monitor)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, alles gaat weg behalve me muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uhm een nieuw systeem + een monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb het liefste Asus of Gigabyte voor het moederbord (hoor ik goede verhalen over). Verder wil ik ook goede kwaliteitsproducten (dus bijvoorbeeld geen cheap psu dat die dood gaat in 2 jaar)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb het liefste een (zo goed als) onhoorbaar systeem, wifi + bluetooth in de pc en natuurlijk (zoveel mogelijk) rgb
Ga je overklokken?
Dat was wel de bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag duidelijkheid wat betreft mijn componenten, ik twijfel heel erg tussen amd en intel puur omdat de android emulators goed draaien op intel, maar ryzen veel meer bang of the buck heeft (wat ik ook belangrijk vind), en omdat die meer cores hebben (wat theoretisch beter is voor streamen / recording toch?). Verder vroeg ik me af of ik allebei de cpu power connectors moet inpluggen vanuit me psu (aangezien het moederbord een 8+4 cpu power heeft).
Ik sta open voor alle suggesties voor deze build.
Huidig idee
Wat ik nu doe:
(Poging doen om te) gamen (Paladins, Overwatch, Minecraft, Rocket League, Rainbow 6 siege, Far Cry) op 720p, ontwikkelen in Java en Android d.m.v. IntelliJ en Android Studio en een beetje internetten op chrome (gemiddeld 15 tabs open)
Wat ik wil doen
Gamen op 1440p (games die hierboven genoemd zijn + nieuwe AAA titles), ontwikkelen in de eerder genoemde talen + C++, C#, Python en Ruby, streamen en/of recorden tijdens het gamen of programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zelf rond de 1750/1800 blijven, maar me absolute max is 1950 (alle prijzen zijn voor pc + monitor)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, alles gaat weg behalve me muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uhm een nieuw systeem + een monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb het liefste Asus of Gigabyte voor het moederbord (hoor ik goede verhalen over). Verder wil ik ook goede kwaliteitsproducten (dus bijvoorbeeld geen cheap psu dat die dood gaat in 2 jaar)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb het liefste een (zo goed als) onhoorbaar systeem, wifi + bluetooth in de pc en natuurlijk (zoveel mogelijk) rgb
Ga je overklokken?
Dat was wel de bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag duidelijkheid wat betreft mijn componenten, ik twijfel heel erg tussen amd en intel puur omdat de android emulators goed draaien op intel, maar ryzen veel meer bang of the buck heeft (wat ik ook belangrijk vind), en omdat die meer cores hebben (wat theoretisch beter is voor streamen / recording toch?). Verder vroeg ik me af of ik allebei de cpu power connectors moet inpluggen vanuit me psu (aangezien het moederbord een 8+4 cpu power heeft).
Ik sta open voor alle suggesties voor deze build.
Huidig idee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 314,95 | € 314,95 |
| 1 | Gigabyte X470 Gaming 7 WiFi | € 231,50 | € 231,50 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 515,- | € 515,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 60,94 | € 60,94 |
| 1 | Fractal Design Meshify C White - TG | € 85,75 | € 85,75 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2518D Zwart | € 304,- | € 304,- |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3200C16W | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Corsair RM750x (2018) | € 103,- | € 103,- |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 73,- | € 73,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.897,14 | |