Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP laptop customize

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,
Ik heb een laptop nodig vanaf juli-augustus.

Systeemeisen:

Processor I7 -pré, I5 minimaal
RAM 8gb of 16gb, ligt aan de prijs en waarde combinatie
Opslag, m.2 ssd of tenminste de mogelijkheid om een m.2 nvme ssd erin te plaatsen. Opslag capaciteit maakt niet uit.
Scherm: 13" of 15"

Mogelijkheid om een 2.5"SSD erin te plaatsen is gewenst, desnoods via cd drive. ik heb een caddy.

Ik neem hem mee naar school, heel af en toe een vm draaien, klein beetje photoshop.
Ik zat te kijken voor een I5 8550 maar wil toch is een i7 proberen.

Dit heb ik zelf gevonden:
#ProductPrijsSubtotaal
1Dell XPS 13 9370-cnx37001€ 1.349,-€ 1.349,-
1HP Envy 13-ad112nd€ 899,-€ 899,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.248,-

Qua specs is het redelijk gelijk, ik vind het eigenlijk veel te veel die 450 extra voor de Dell, wat is nou echt de meerwaarde

Ik wil ong, 10+ uur met de batterij doen en hij moet vlot werken. Opslag 256GB vind ik voldoende.
Bij sommige envy/spectre gaan opeens de fans hard blazen. Maar dacht dat dit alleen bij I7 was. Hebben de gevonden laptops dit ook? Welke laptop adviseren jullie mij, gericht op prijs / kwaliteitsverhouding

Groet,

Emin3m

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2018 13:36 . Reden: Aanpassing mogelijkheden ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had je HP al gebeld voor deze order?

En het "grijs invoeren" van apparatuur buiten de EU "kan" je een importboete opleveren alsmede geen lokale garantie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
@MAX3400 Ja was er al bang voor hahaha. Ik heb nu mijn lijstje aangepast. Heb jij eventueel nog advies?