Nieuwe tv + soundbar/soundplate max 900 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 11:10
Hallo

Ik zoek voor mijn schoonouders een 40 inch tv en een soundbar/soundplate

Het budget is maximaal 900 euro

Voor de tv is een smartfunctie voor "dummies" wel belangrijk, tevens een makkelijk te bedienen afstandsbediening. Een usb slot om via usb mp3 af te spelen. HDMI ARC zou ook mooi zijn, maar dat zit denk ik wel op elke tv. De voet mag niet te groot zijn, het meubel waar de tv op komt te staan is maar 65 cm breed.

Wat betreft de soundbar/soundplate zijn er niet zoveel wensen. ieder geval moet het systeem wel redelijk stereo muziek kunnen afspelen. Wanneer er b.v. via de tv muziek wordt geluisterd via usb zal het geluid via de soundbar/soundplate moeten komen.

tv
- Samsung UE40MU6120 414 euro
- Samsung UE40MU6100 459 euro
- Sony KDL-40WE660 499 euro

Soundplate
- Q Acoustics Media 2 399 euro
- Canton DM 55 399 euro
- Cambridge Audio TV5 v2 399 euro

Het zou mooi zijn als beide systemen met een afstandsbediening te bedienen zou zijn. Schoonouders zijn ook in het bezit van een ipad, streamen zou een mooie optie kunnen zijn. Youtube op de ipad starten, op de tv kijken en geluid via de soundbase/soundbar. Voor een bedrag van 400 euro ga ik ervan uit dat het geluid van de sounbar/soundplate (spraak en film) wel ok zal zijn. De meerwaarde zal ook een goed stereo beeld moeten zijn alhoewel ik wel besef dat dit met zo'n systeem niet kan tippen als een stereo opstelling
De groot van het meubel is wel een "handicap" 65 cm breed. de sounbar/soundplate mag dus echt niet groter zijn.

Als er gebruikerservaringen zijn hoor ik het graag, tips zijn ook van harte welkom