Hallo,
Al zo'n drie maanden ben ik veranderd van kamer in mijn huis. Sinds ongeveer zover heb ik erg onstabiele download speeds en van de paar pc's in huis ben ik de enige met dit probleem. De pc naast mijn kamer en mijn pc zitten beide via lan aan een icidu network switch vast die weer aan mijn router beneden vast zit. Bij steam en bij andere game launchers zijn beide te zien dat ik 6MB/s krijg en dan heel lang 0 vervolgens weer 6MB/s en dan weer lang 0B/s. De router is een paar maanden geleden nog vervangen. Ik heb dit probleem op meerdere game launchers.
Ik heb al verschillende netwerk kabels gebruikt.
Verschillende ports in mijn icidu gebruikt.
Netwerk kabels van pc direct naar router geprobeerd.
Iets Downloaden op twee browser geprobeerd, daar blijft mijn pc op 5.8 MB/s downloaden!
speedtest geprobeerd.
Virus/malware scan gedaan.
Alvast super bedankt voor helpen!
Specs pc: Msi h97m G43
Msi geforce gtx 1060 3gb
I5 4440
Crucial ballistix sport 16gb (4x4)
3 jaar oude hdd waar van de 450 gb 20 gb over is.
Al zo'n drie maanden ben ik veranderd van kamer in mijn huis. Sinds ongeveer zover heb ik erg onstabiele download speeds en van de paar pc's in huis ben ik de enige met dit probleem. De pc naast mijn kamer en mijn pc zitten beide via lan aan een icidu network switch vast die weer aan mijn router beneden vast zit. Bij steam en bij andere game launchers zijn beide te zien dat ik 6MB/s krijg en dan heel lang 0 vervolgens weer 6MB/s en dan weer lang 0B/s. De router is een paar maanden geleden nog vervangen. Ik heb dit probleem op meerdere game launchers.
Ik heb al verschillende netwerk kabels gebruikt.
Verschillende ports in mijn icidu gebruikt.
Netwerk kabels van pc direct naar router geprobeerd.
Iets Downloaden op twee browser geprobeerd, daar blijft mijn pc op 5.8 MB/s downloaden!
speedtest geprobeerd.
Virus/malware scan gedaan.
Alvast super bedankt voor helpen!
Specs pc: Msi h97m G43
Msi geforce gtx 1060 3gb
I5 4440
Crucial ballistix sport 16gb (4x4)
3 jaar oude hdd waar van de 450 gb 20 gb over is.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2018 21:16 ]