kijk hier maar ff
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Kort samengevat is freesco een op linux gebaseerd OS, waar zo goed als alle functionaliteit behalve de netwerk-gerelateerde uit is gehaald. Het voordeel is dat het:
1. Gratis is
2. Op een minimaal systeem (386) draait
3. Op een floppy past
4. Redelijk simpel in gebruik is
1. Gratis is
2. Op een minimaal systeem (386) draait
3. Op een floppy past
4. Redelijk simpel in gebruik is
nee, maar is wel webbased, dwz ... je kan het via je browser bedienen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Tjonge jonge jonge, Is het niet mogelijk om maar meteen een apart forum voor Freesco op te richten ofzo,
Je komt bijne iedere dag wel een vraag tegen en het zijn ALTIJD dezelfde vragen.Sorry hoor,
maar ik word er een beeeeetje moe van.
Topic starters kunnen er ook niks aan doen, i know, maar dit schiet ook niet op.
Greetz,
Basix
Je komt bijne iedere dag wel een vraag tegen en het zijn ALTIJD dezelfde vragen.Sorry hoor,
Topic starters kunnen er ook niks aan doen, i know, maar dit schiet ook niet op.
Greetz,
Basix
offtopic:
[quote]
Op dinsdag 17 juli 2001 10:26 schreef cybernetics het volgende:
Tjonge jonge jonge, Is het niet mogelijk om maar meteen een apart forum voor Freesco op te richten ofzo,
[/quote]
Waarom zouden topic starters er niets aan kunnen doen. Ik heb zelf al behoorlijk wat vragen gehad over vanalles en nogwat.. Maar bijna elke vraag is wel te beantwoorden door de search te gebruiken
[quote]
Op dinsdag 17 juli 2001 10:26 schreef cybernetics het volgende:
[/quote]
Waarom zouden topic starters er niets aan kunnen doen. Ik heb zelf al behoorlijk wat vragen gehad over vanalles en nogwat.. Maar bijna elke vraag is wel te beantwoorden door de search te gebruiken
Pagina: 1