Wat is freesco percies

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Wat is freesco percies

Greetings

Twitter | Linkedin

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

kijk hier maar ff :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Gratis router software gebaseerd op linux.

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:14
Kort samengevat is freesco een op linux gebaseerd OS, waar zo goed als alle functionaliteit behalve de netwerk-gerelateerde uit is gehaald. Het voordeel is dat het:
1. Gratis is
2. Op een minimaal systeem (386) draait
3. Op een floppy past
4. Redelijk simpel in gebruik is

Verwijderd

heeft het ook grafische interface?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

nee, maar is wel webbased, dwz ... je kan het via je browser bedienen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De setup is menu gestuurd, maar eenmaal draaiend kun je het eea via de webinterface doen.

Verwijderd

Tjonge jonge jonge, Is het niet mogelijk om maar meteen een apart forum voor Freesco op te richten ofzo,
Je komt bijne iedere dag wel een vraag tegen en het zijn ALTIJD dezelfde vragen.Sorry hoor,
maar ik word er een beeeeetje moe van.
Topic starters kunnen er ook niks aan doen, i know, maar dit schiet ook niet op.

Greetz,

Basix

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
offtopic:
[quote]
Op dinsdag 17 juli 2001 10:26 schreef cybernetics het volgende:
Tjonge jonge jonge, Is het niet mogelijk om maar meteen een apart forum voor Freesco op te richten ofzo,
Je komt bijne iedere dag wel een vraag tegen en het zijn ALTIJD dezelfde vragen.Sorry hoor,
maar ik word er een beeeeetje moe van.
Topic starters kunnen er ook niks aan doen, i know, maar dit schiet ook niet op.
[/quote]

Waarom zouden topic starters er niets aan kunnen doen. Ik heb zelf al behoorlijk wat vragen gehad over vanalles en nogwat.. Maar bijna elke vraag is wel te beantwoorden door de search te gebruiken
Pagina: 1