Toon posts:

Welke videokaart bij dit systeem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Systeem:
Microstar 5169 (Ali A5)
AMD k6-3 450@500
192Mb

Welke videokaart (prijs +/- 250piek) past het beste bij dit systeem en ondersteund goed 3dnow?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Voodoo3 2k/3k

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Ben ik het absoluut mee eens!

Verwijderd

Waar ga je voor: mooi beeld/snel beeld?

1e: Matroc G400
2e: V3!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo'n leuke monitor (14" 1024x768) dus ik denk dat ik maar voor snelheid ga: voodoo3 dus...
maar uh weet iemand wat de verschillen zijn tussen de 2k en 3k?

Verwijderd

VEEL geld. Misschien kun je beter ff wachten als je v3 wil nemen want dat ding kost nog veel te veel dan wat ie presteerd. Dadelijk als de nieuwe voodoo's uit zijn zal ook die wel flink in prijs naar beneden stuiteren.

Verwijderd

Gewoon kopen nu. je kunt blijven wachten totdat 'ie end of life is waardoor de prijs soms zelfs omhoog gaat.

Het verschil: 2K op 143 MHz en 3K op 166 MHz. Gewoon de 2K kopen en die opklokken met tntclk.

PaCKo

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 16:37

Mex

Opklokken met TNTclk??
Huh, jij snap het niet helemaal....

Verwijderd

gewoon zo`n matrox G400 geval prima kaartje !!!!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
ik denk dat de G400 stabiliteits problemen net zoals een tnt2 gaat tonen.

en over of de 2k of 3k, als je echt zo'n kleine monitor hebt de 2k kopen of probeer 2e hands een voodoo 2 sli combo op de kop te tikken> is sneller volgens mij

Verwijderd

Als je nog een 14" monitor hebt zou ik gewoon een 17" kopen.
Da zien we later wel naar die videokaart.
Of je koopt die videokaart via vraag en aanbod. Zijn veel mensen die hun V3 dumpen voor een GeForce, dus...

Verwijderd

Koop bij vraag en aanbod Voodoo3 2k en koop een 17" monitor van LG ofzo, kan heel goedkoop, alles beter dan 14". BAH :)

Verwijderd

12" Hercules Monochrome .. bij m'n ouwe trouwe traaaaaage IBM XT. (VideoRAM, wat is dat? :P)
Pagina: 1