Zoektocht LED plafonniere met sensor en koppelbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 12:53

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Topicstarter
Ik heb voor een nieuwbouw woning van familie een 5 tal LED plafonnieres nodig waarvan 2 stuks met sensor en dus 3 stuks zonder sensor.

Nu wil ik deze 5 stuks op 2 sensors tegelijk laten aan en uit gaan.
Dit werkt natuurlijk prima met 2 losse sensors maar dit is niet de wens en zijn er zijn zat plafonnieres met sensor maar deze werken dan allemaal separaat en dat is niet praktisch voor de L vormige ruimte.

Na de nodige zoek uurtjes in verschillende delen van het grote web ben ik niet op tot een oplossing gekomen helaas. Hoop dat hier mensen zijn die dit probleem herkennen en/of er producten zijn die aan deze wens kunnen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 21:02
Kan je niet een simpel armatuur kopen en hier zelf een sensor inbouwen :?

Klemko heeft kleine inbouwsensoren. Bedrading doorlussen naar de andere armaturen en je hebt het gefikst en bent de held van de familie ;)

http://www.bewegingsmelde...ee87fd08c01caccd865b367a0

Wel prijzig trouwens :X Maar er zal vast wel iets vergelijkbaars te vinden zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:27
Steinel heeft een heel assortiment met sensorlampen en een extra koppeling voor schakeldraad om door te lussen. Of ze met twee sensoren tegelijk werken durf ik niet te zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 30-04-2018 21:01 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 20:09
Zijn het plafonnières met ingebouwde lichtbron of vervangbaar? In dat laatste geval zou je er ook wat slimme lampen in kunnen stoppen (bijv ikea tradfri) en die koppelen aan een bijbehorende sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium

TriLithium

Topicstarter
Liefst ingebouwde sensor en geen batterijen, te snel leeg in hun geval ben ik bang.

Inbouwen van een losse sensor is zeker een idee, meestal wel ruimte in een grote plafonnière met een ring led unit erin.

Steinel zal ik even naar kijken. Kon op wat webshops niks vinden zo snel namelijk. Beter even op hun site zelf dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:27
Ze hebben een hele serie plafonniere met E27 of G9 fitting. Ze worden vaak in trappenhuizen gebruikt vanwege de bewegingssensor.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb toevallig gisteren DEZE aangesloten in de wc en zag dat je de schakeldraad kunt verlengen. Misschien een optie voor jou?

De PIR is een los onderdeel in de lamp en apart bedraad.
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/8/3/6/9200000009596384_7.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door arjants op 01-05-2018 11:10 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:07
Als relatief simpel alternatief zou je wellicht ook kunnen gaan voor plafonnieres zonder sensor en deze met één Klik Aan Klik Uit inbouwontvanger en twee KAKU zenders met bewegingsmelder kunnen schakelen.

Ik ken geen opties die exact aan je wensen voldoen.

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium

TriLithium

Topicstarter
Zijn beide wel goeie opties om te onhouden, zeker de Smartwares lamp aangezien deze ook buiten kan.

Blij dat er mensen zijn die met andere zoek restultaten komen dan ik zelf :)

Steinel is bij Solar te krijgen en daar heeft de installateur wel oren naar, dus gaat een RS16 LED Glas worden hoogwaarschijnlijk.

Bedankt voor het meedenken tot zover.
Pagina: 1