Hi,
Vandaag kwam mijn TV met de melding dat ik twee sets aan voorwaarden moet accepteren en anders mag ik niet meer Netflixen van LG. Uit verveling heb ik de voorwaarden doorgelezen.
Hierin staat onder andere dat
Vandaag kwam mijn TV met de melding dat ik twee sets aan voorwaarden moet accepteren en anders mag ik niet meer Netflixen van LG. Uit verveling heb ik de voorwaarden doorgelezen.
Hierin staat onder andere dat
- LG de gebruiksovereenkomsten mag beëindigen ongeacht de reden, waaronder de gevallen waarin wij (LG) van mening zijn dat de services of delen daarvan aan u of aan ons of samen met ons niet langer commercieel haalbaar zijn. Betekent dit dat LG met een klik op de knop alle smart-tv functionaliteiten kan beëindigen omdat zij vinden dat het commercieel gezien beter is?
- LG ontvangt direct gegevens in de categorie apparaat gegevens: Apparaat gegevens van randapparatuur inclusief IP adressen en mac adressen, postcode en landcode
- LG ontvangt direct gegevens in de categorie kijkgedrag: Interacties met programma inhoud, livetv films en video on demand. Naam van het bekeken kanaal, naam van het programma, opdrachten die zijn gegeven tijdens het kijken, bijvoorbeeld afspelen, stopen onderbreken enz, de duur van het bekeken programma.
- LG ontvangt direct basis gegevens. Dit zijn alle menu items waar op wordt geklikt en de apps die worden gebruikt, welke kanalen er beschikbaar zijn en alle externe apparaten die verbonden zijn met de TV.
- Als je een LG account hebt, worden deze gegevens ook verbonden aan alle persoonlijke gegevens die bij je lidmaatschap horen