BBQ in elkaar zetten, onduidelijk pictogram in de tekening

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:00
Ik ben onze nieuwe Outdoorchef bbq in elkaar aan het zetten, dit is de tekening:

Afbeeldingslocatie: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180430/17290cf0a3640bf1f2a36b3ef743009f.jpg

Kennelijk is hier iets waar ik voor op moet passen, getuige het uitroepteken:

Afbeeldingslocatie: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180430/33888262ad0229f404b0c91b70b760c1.jpg

Ik zit me echter het hoofd te breken over wat ze hiermee (bij 1 en 2) kunnen bedoelen??

Ik moet iets draaien en dan stoppen? En dan verder draaien en stoppen? Geen flauw idee wat ze willen. Het lijkt op een boutje en moertje op de tekening.

Ik heb echter alleen maar boutjes en schijfjes. Het pootje is al voorzien van schroefdraad, daar draai je het boutje dan in.

Bedoelen ze dat ik hem maar half vast moet draaien? Of niet te strak? Of iets heel anders?

Catch a smile out there!

Beste antwoord (via Glenfiddich op 01-05-2018 08:01)

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vermoed dat ze bedoelen dat je eerst alle 6 de bouten losjes aan moet draaien, en pas zodra ze alle 6 losjes in de poten zitten, ze één voor één vast draaien. Je hebt anders van die intellecten die meteen de eerste bout muurvast draaien, en gaan wrikken om de rest passend te krijgen.

Maareh... Je mag één van je man-cards inleveren voor het raadplegen van de handleiding bij het assembleren van je BBQ. Dat hoor je dronken te doen terwijl één van je vrienden al klaar staat met een fles aanmaakvloeistof en een brandende lucifer :P

Alle reacties

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Of linksom, het is niet heel duidelijk nee :p Ik zou hem gewoon vastdraaien en dan niet te strak, misschien moet het wat ruimte hebben voor uitzetten van die bak bij hitte ofzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • Beste antwoord

• TommyboyNL
  • Niet online
Ik vermoed dat ze bedoelen dat je eerst alle 6 de bouten losjes aan moet draaien, en pas zodra ze alle 6 losjes in de poten zitten, ze één voor één vast draaien. Je hebt anders van die intellecten die meteen de eerste bout muurvast draaien, en gaan wrikken om de rest passend te krijgen.

Maareh... Je mag één van je man-cards inleveren voor het raadplegen van de handleiding bij het assembleren van je BBQ. Dat hoor je dronken te doen terwijl één van je vrienden al klaar staat met een fles aanmaakvloeistof en een brandende lucifer :P

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:31
Ik denk dat je inderdaad eerst de 6 bouten bovenin los aan draait, dan onderin de driehoek monteren en tot slot de zes bouten vast zet. Op die manier zal de boel niet wringen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:10

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

TommyboyNL schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:46:

_O- _O- _O-

d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Glenfiddich
Bedankt heren, dat zal inderdaad zijn wat ze bedoelen.

Groeten van de RTFM nerd :p

Catch a smile out there!

• TommyboyNL
  • Niet online
Glenfiddich schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:56:
Bedankt heren, dat zal inderdaad zijn wat ze bedoelen.

Groeten van de RTFM nerd :p
Maareh, ben je al dronken?

• Glenfiddich
TommyboyNL schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:58:
[...]

Maareh, ben je al dronken?
Gast, het is een doordeweekse avond B)

Catch a smile out there!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TommyboyNL schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:46:
ROTFL

Deze quote moet in het jaarboek!

[ Voor 26% gewijzigd door DAzN op 30-04-2018 20:20 ]

Pagina: 1