Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het nieuwe systeem gaan gebruiken om op te gamen. Ik speel dan games als World of Warcraft, Witcher 3, Overwatch en Elder Scrolls Online.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs die ik voor de nieuwe computer heb is 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt een compleet nieuwe desktop. Er komt laten nog een beeldscherm bij maar dat wordt geen 4K.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een 1060 GTX 6GB, 16 GB RAM-geheugen en een 500 GB SSD. Verder sta ik open voor advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een desktop met een zo laag geluidniveau mogelijk. Ik weet niet of de koeling voor deze PC al voldoende is om er spellen op te spelen..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste keer dat ik een PC samenstel en ik wil graag weten of deze voldoet aan wat ik ermee wil doen.
Ik wil het nieuwe systeem gaan gebruiken om op te gamen. Ik speel dan games als World of Warcraft, Witcher 3, Overwatch en Elder Scrolls Online.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs die ik voor de nieuwe computer heb is 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt een compleet nieuwe desktop. Er komt laten nog een beeldscherm bij maar dat wordt geen 4K.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een 1060 GTX 6GB, 16 GB RAM-geheugen en een 500 GB SSD. Verder sta ik open voor advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een desktop met een zo laag geluidniveau mogelijk. Ik weet niet of de koeling voor deze PC al voldoende is om er spellen op te spelen..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste keer dat ik een PC samenstel en ik wil graag weten of deze voldoet aan wat ik ermee wil doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 209,15 | € 209,15 |
| 1 | MSI B250 GAMING M3 | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Asus Turbo GeForce GTX 1060 | € 354,- | € 354,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 169,40 | € 169,40 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 121,- | € 121,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.086,35 | |