Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een game PC voor mijn broertje welke ik zelf voor hem in elkaar ga zetten. Hij gaat gamen op een 1080P resolutie met een 60 HZ monitor. De games zullen divers zijn, van wat oudere games van een aantal jaar oud tot de nieuwste AAA titels zoals Warhammer 2 en Farcry 5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een duidelijke prijs maar zo rond de 1000-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft nog geen PC maar wel de randapparatuur welke hij zakelijk gebruikt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig systeem aan onderdelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben meer geneigd naar een AMD systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk zodat hij tijdens het gamen geen last heeft van loeiende fans.
Ga je overklokken?
Nee we gaan niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het een en ander samengesteld en wilde vragen of het nodig is om her en der iets meer of minder kan uitgeven voor een betere spelbeleving. De onderdelen moeten lang mee gaan en geen kopzorgen geven. Daarnaast vraag ik me af of alles gebalanceerd is uitgekozen. Zou ik een iets andere type of model moeten doen of is deze build goed?
Het wordt een game PC voor mijn broertje welke ik zelf voor hem in elkaar ga zetten. Hij gaat gamen op een 1080P resolutie met een 60 HZ monitor. De games zullen divers zijn, van wat oudere games van een aantal jaar oud tot de nieuwste AAA titels zoals Warhammer 2 en Farcry 5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een duidelijke prijs maar zo rond de 1000-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft nog geen PC maar wel de randapparatuur welke hij zakelijk gebruikt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig systeem aan onderdelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben meer geneigd naar een AMD systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk zodat hij tijdens het gamen geen last heeft van loeiende fans.
Ga je overklokken?
Nee we gaan niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het een en ander samengesteld en wilde vragen of het nodig is om her en der iets meer of minder kan uitgeven voor een betere spelbeleving. De onderdelen moeten lang mee gaan en geen kopzorgen geven. Daarnaast vraag ik me af of alles gebalanceerd is uitgekozen. Zou ik een iets andere type of model moeten doen of is deze build goed?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 214,90 | € 214,90 |
1 | Asus PRIME X470-PRO | € 169,- | € 169,- |
1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 329,- | € 329,- |
1 | Fractal Design Define C | € 70,- | € 70,- |
1 | Arctic Freezer 33 | € 23,99 | € 23,99 |
2 | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 140mm | € 9,05 | € 9,05 |
1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 200,- | € 200,- |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 123,95 | € 123,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.219,84 |