Alternatief huidige reseller webhosting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Een paar jaar geleden heb ik een webhosting pakket afgesloten voor mijn eigen website. In de loop der tijd zijn er site's bijgekomen en heb ik geüpgraded naar een reseller pakket zodat ik onder mijn main account subaccounts kon aanmaken. Maar nu loop ik tegen beperkingen aan zoals een maximum aantal domeinnamen en storage. Er worden over het algemeen simpele websites op gehost en een aantal Wordpress sites en één webshop.

Natuurlijk heb ik al gezocht naar andere aanbieders in deze prijsrange maar ik heb zo mijn vraagtekens bij providers als Versio omdat het te mooi lijkt om waar te zijn.

Het pakket wat ik nu heb kost €10,- per maand excl. btw: https://i.brammedia.nl/DHXk1Z1223.jpg

Bij deze mijn vraag; zijn er tweakers die een goed alternatief hebben voor wat ik zoek? Een degelijk managed webhosting pakket voor maximaal ~€15 excl. btw per maand met voldoende domeinnamen en webruimte?
(vanaf ~25 domeinnamen/~10gb webruimte)

Wat ook nog een dingetje is, het migreren van host A naar B.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb een tijd geleden (~2 jaar) een overstap gemaakt naar een andere hoster. Heb toen enkele hosters die bij mij bekend waren (Antagonist, Argeweb, Neostrada, etc.) vergeleken en ik kwam toen tot de conclusie dat voor mijn specifieke wensen Neostrada voldeed. Ik ben tot op vandaag nog altijd erg tevreden over de service die ze bieden.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Dat ziet er inderdaad goed uit. Het lijkt erop dat zij precies bieden wat ik zoek, een soort pre-installed VPS met alle vrijheid van Direct Admin. Wel moet ik nog even uitzoeken hoe het zit wat migratie van websites/MySQL en emailaccounts betreft.