Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem voornamelijk kunnen gamen, maar ik wil er ook andere programma’s op kunnen draaien. Ik maak veel gebruik van Adobe Photoshop, Illustrator en Indesign. Ook wil ik de mogelijkheid hebben om met het nieuwe systeem video’s te kunnen bewerken met Adobe Premiere.
Top games:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt tussen de €1500 en €1750 voor het nieuwe systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede koeling, ik wil niet dat het systeem te warm wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een laptop waar NVIDIA Geforce 710M in zit. Hier ben ik tevreden over.
Ik heb overwogen om voor een AMD Ryzen te gaan, maar omdat ik mijn pc voornamelijk voor gaming wil gebruiken, denk ik dat ik met een Intel beter zit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag Guild Wars 2 op Ultra kunnen spelen, zonder problemen en zonder dat hij te warm wordt. Het geluidsniveau van de pc zelf wil ik liever laag houden.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil voornamelijk weten of alle gekozen componenten wel bij elkaar passen. Ik wil graag dat ik met mijn nieuwe game pc mijn activiteiten zonder problemen kan uitvoeren.
Ik ben daarom ook benieuwd of er nog op- of aanmerkingen zijn op de door mij gekozen componenten.
Ik heb voorheen al een build samengesteld die ik nu heb aangepast / heb verbeterd. Ik heb mijn nieuwe build vergeleken in een User Benchmark. Hierin ben ik voornamelijk ook benieuwd of het echt zo "goed" is als dat wordt afgebeeld. Ik heb op dit moment gekozen voor een GTX 1070 TI omdat deze goedkoper is op dit moment dan de gewone GTX 1070.
Deze vergelijking is hier te zien:
http://www.userbenchmark....8560.160390.89317?tab=CPU
Alvast bedankt!
Ik wil met het nieuwe systeem voornamelijk kunnen gamen, maar ik wil er ook andere programma’s op kunnen draaien. Ik maak veel gebruik van Adobe Photoshop, Illustrator en Indesign. Ook wil ik de mogelijkheid hebben om met het nieuwe systeem video’s te kunnen bewerken met Adobe Premiere.
Top games:
- League of Legends
- Guild Wars 2
- Player Unknown Battleground
- Call Of Duty MW3
- Minecraft
- Cs:go
- GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt tussen de €1500 en €1750 voor het nieuwe systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Muis: Logitech G502
- Toetsenbord: Trust GTX280
- Headset: Steelseries Siberia 200
- Beeldscherm: HP 2009v
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede koeling, ik wil niet dat het systeem te warm wordt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 171,- | € 171,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 94,14 | € 94,14 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 169,40 | € 169,40 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 123,95 | € 123,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.654,93 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een laptop waar NVIDIA Geforce 710M in zit. Hier ben ik tevreden over.
Ik heb overwogen om voor een AMD Ryzen te gaan, maar omdat ik mijn pc voornamelijk voor gaming wil gebruiken, denk ik dat ik met een Intel beter zit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag Guild Wars 2 op Ultra kunnen spelen, zonder problemen en zonder dat hij te warm wordt. Het geluidsniveau van de pc zelf wil ik liever laag houden.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil voornamelijk weten of alle gekozen componenten wel bij elkaar passen. Ik wil graag dat ik met mijn nieuwe game pc mijn activiteiten zonder problemen kan uitvoeren.
Ik ben daarom ook benieuwd of er nog op- of aanmerkingen zijn op de door mij gekozen componenten.
Ik heb voorheen al een build samengesteld die ik nu heb aangepast / heb verbeterd. Ik heb mijn nieuwe build vergeleken in een User Benchmark. Hierin ben ik voornamelijk ook benieuwd of het echt zo "goed" is als dat wordt afgebeeld. Ik heb op dit moment gekozen voor een GTX 1070 TI omdat deze goedkoper is op dit moment dan de gewone GTX 1070.
Deze vergelijking is hier te zien:
http://www.userbenchmark....8560.160390.89317?tab=CPU
Alvast bedankt!