Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32
Hallo,

Sinds vorige week had ik ineens een flatline bij mijn mobiele telefoon. Ze deed zomaar niets meer. Heb er een gsm dokter naar laten kijken die gaf aan dat het moederbord kapot is. Super vervelend.

Gelukkig wel back ups van foto's e.d. maar ik heb uiteindelijk helemaal niet meer de tijd gehad om alle andere koppelingen goed af te kunnen sluiten. Naar mijn weten is die nog steeds verbonden met mijn email/appstore etc inclusief cc koppeling.

Moet ik deze koppelingen nu nog ontkoppelen?
Zo ja hoe?

p.s. ben nog al panisch met dit soort dingen. 2FA codes e.d. Vond het al spannend om heel dat ding bij een derde te brengen.

PSN: Eczeem

Beste antwoord (via rens-br op 30-04-2018 11:46)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Dooiedibbes ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

De koppelingen kan je via de telefoon natuurlijk niet meer verwijderen, maar als je inlogt op de verschillende diensten kan je vaak wel het toestel verwijderen.

Overigens is de S8 pas één jaar oud en dit valt gewoon onder garantie. Je kan hem dus opsturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

Mocht je geen garantie meer hebben en toch zeker willen zijn dat niemand nog ooit bij de data kan. Ram dan een spijker door het flashgeheugen heen en laat hem daarna in een bak met water liggen. De chip is dan onherstelbaar beschadigd en kan dan niet meer uitgelezen worden.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 30-04-2018 11:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Dooiedibbes ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

De koppelingen kan je via de telefoon natuurlijk niet meer verwijderen, maar als je inlogt op de verschillende diensten kan je vaak wel het toestel verwijderen.

Overigens is de S8 pas één jaar oud en dit valt gewoon onder garantie. Je kan hem dus opsturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

Mocht je geen garantie meer hebben en toch zeker willen zijn dat niemand nog ooit bij de data kan. Ram dan een spijker door het flashgeheugen heen en laat hem daarna in een bak met water liggen. De chip is dan onherstelbaar beschadigd en kan dan niet meer uitgelezen worden.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 30-04-2018 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32
Oh gadver helemaal niet over nagedacht doordat ik hem graag z.s.m. terug wil hebben. Hij wordt nu al gerepareerd. Gelukkig wel verzekerd maar alsnog 50e eigen risico.

Ik ga iidg het toestel verwijderen. Dank.

EDIT: haha dat laatste _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Dooiedibbes op 30-04-2018 11:38 ]

PSN: Eczeem