Bugje in filter?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Als ik op dual SP3 moederborden zoek kan ik die niet terugvinden terwijl ze wel in de PW staan.

Voorbeeld is de supermicro H11DSi serie en de H11DSU

Ik heb gekeken of de specs verkeerd stonden ingevuld voor de H11DSi, maar dat is niet het geval. Er staat gewoon netjes een 2 bij het invulvakje voor SP3 bij de specs.

Lijkt me dat er ergens iets niet goed gaat in de DB of in de code?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsjow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:48
Heb het zelf ook vond het al gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:22
Geen problemen?

categorie: Moederborden?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
en dan nog een filter op 2 sockets ;)

[ Voor 26% gewijzigd door ocf81 op 30-04-2018 10:44 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:09
Hij staat ook vreemd ingevuld.

pricewatch: Supermicro H11DSU-iN

Socket: 2x SP3
Aantal sockets 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
L0we schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:42:
Hij staat ook vreemd ingevuld.

pricewatch: Supermicro H11DSU-iN

Socket: 2x SP3
Aantal sockets 1x
Hmm, dat klopt. Wel raar dat als je een 2 bij SP3 invult er niet automatisch ook 2 sockets van gemaakt worden.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:09
ocf81 schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:44:
[...]

Hmm, dat klopt. Wel raar dat als je een 2 bij SP3 invult er niet automatisch ook 2 sockets van gemaakt worden.
Vanuit een devvers-perspectief is dat niet zo raar ;). Maar lijkt me dat er een modje even in actie moet komen om dit te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:22
ocf81 schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:40:
[...]

en dan nog een filter op 2 sockets ;)
Op die fiets. Dat werkt inderdaad niet, vreemd.
Andere moederborden met multiple sockets filtert hij er wel uit.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
L0we schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:46:
[...]

Vanuit een devvers-perspectief is dat niet zo raar ;). Maar lijkt me dat er een modje even in actie moet komen om dit te corrigeren.
Er is geen invulmogelijkheid voor het aantal sockets (meer?), voor zover ik kan zien op de verbeterpagina. Ik zie alleen een vakje voor het aantal sockets van een bepaald type. Het aantal sockets zou dan toch afgeleide info moeten zijn?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ocf81 schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:48:
[...]

Er is geen invulmogelijkheid voor het aantal sockets (meer?), voor zover ik kan zien op de verbeterpagina.
In dat geval kun je het opmerkingenveld gebruiken om de verbetering te melden ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Raven schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:27:
[...]

In dat geval kun je het opmerkingenveld gebruiken om de verbetering te melden ;)
Dat is wel een beetje een omweg.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:21

Mooijekind

Manager Product Content
Filter is gefixed. We moeten per socket aangeven of er moederborden bestaan met 2 van deze sockets.
De SP3 was hierin nog niet meegenomen.
Dat is nu gemaakt en als je dit socket selecteert met het aantal sockets dan krijg je ze netjes te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
mooijekind11 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 07:37:
Filter is gefixed. We moeten per socket aangeven of er moederborden bestaan met 2 van deze sockets.
De SP3 was hierin nog niet meegenomen.
Dat is nu gemaakt en als je dit socket selecteert met het aantal sockets dan krijg je ze netjes te zien.
Erg fijn en leuk om te zien dat tweakers zulke dingen voortvarend oppakt!

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1