[Windows 10] Task bar entries die direct verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 11:54
Ik loop zo nu en dan tegen het probleem op dat gecombineerde task bar entries (waaronder dus meerdere vensters of instances van dezelfde applicatie gegroepeerd zijn) direct verdwijnen als ik erop klik om ze te openen. Ik zie de popup die je dan hoort te krijgen waarin je het venster kan kiezen dat je zoekt heel even opflitsen en dan direct weer verdwijnen, zodat ik niet meer via de taskbar bij die applicaties kan komen. Ik de mode voor de taskbar waarin groeperen uit staat verschijnen wel gewoon alle instances en kan ik die gewoon openen.

Windows 10 Pro
Versie 1709
Build 16299.371

Deze is lastig om te googlen heb ik gemerkt... Vandaar de vraag hier.

Edit:
Ik merk nu dat ook in de task bar-mode zonder groeperen de popups niet werken. Je krijgt normaal een preview van het window te zien als je over een task bar button gaat met je muis, maar ook daar zie ik alleen maar heel even een vage impressie van verschijnen voordat hij weer verdwijnt.

[ Voor 18% gewijzigd door ATS op 30-04-2018 06:53 . Reden: Meer info. ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Sorry voor het Engelstalige antwoord in de link, maar succes! Mocht dit niet werken kan het in W10 pro evt ook aangepast worden via gp edit

Hoop dat je echter hier je oplossing vindt, succes!

https://www.tenforums.com...buttons-windows-10-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Dank, maar was mijn vraag zo onduidelijk? Ik ben op de hoogte van deze modes, en hoe je ze kan aanpassen. Het gaat er om dat de popup die je hoort te krijgen bij het over deze buttons gaan direct weer verdwijnt, en daarmee onbruikbaar is.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Vaag. Intussen werkt het weer. Geen restart of zoiets tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Gelukkig opgelost voor nu. Sorry dat ik het verkeerd heb gezien.

Verder nog wel eens leuk om uit te zoeken hoe dit dan in elkaar zit.

Ooh je bedoelt dit, wie weet werkt het advies voor jouw. Maar ook op de MS community verdween het probleem echter als sneeuw voor de zon.

Ze geven daar echter wel de mogelijke oplossing:

https://answers.microsoft...e1-49ef-b819-dd2aa93fc399

[ Voor 56% gewijzigd door Nelis19821 op 30-04-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Ja, dat bedoelde ik. Ik zal dit topic bookmarken en de gesuggereerde oplossing proberen als het probleem weer optreedt (ik heb het al vaker gezien, dus het komt vast wel weer terug).

Pagina: 1