Hai, ik zou een laptop willen kopen voor het gebruik van Adobe programma's voor het maken van animatie's en voor videobewerking.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga veel gebruik maken van de adobe programma's (Photoshop, Animate, Premiere).
Wat is je budget?
Ik ben bereid 1000 euro uit te geven voor de laptop
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Daar twijfel ik nog over. Momenteel gebruik ik de HP EliteBook 2570p - Refurbished Laptop, echter is de batterijduur van deze laptop veel te kort en vind ik hem niet fijn om mee te nemen. Dit zijn de specs:
Operating System
Windows 10 Education 64-bit
CPU
Intel Core i7 3520M @ 2.90GHz 55 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
Hewlett-Packard 17DF (U3E1)
Graphics
Generic PnP Monitor (1360x768@60Hz)
W2242 (1680x1050@60Hz)
Intel HD Graphics 4000 (HP)
Storage
465GB Hitachi HTS725050A7E630 (SATA) 47 °C
Optical Drives
hp DVDRAM GU70N
Audio
High Definition Audio-apparaat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, al heb ik wel goede ervaringen met HP.
Ik zit nu dus in dubio. Ik zou mijn HP Elitebook kunnen gebruiken voor school en mijn nieuwe laptop voor graphic design. Of is het beter om een desktop te kopen, aangezien ik toch vooral thuis zal zitten als ik aan graphic design en videobewerking doe? Geld is ook wel een issue. Op dit moment doe ik alles op mijn HP Elitebook en ik vind dat hij nog wel aardig meedraait. Ik kocht hem een jaar geleden voor 340 euro en ik doe er praktisch alles op. De prijzen kunnen erg hoog op lopen dus daarom heb ik er moeite mee om een nieuwe laptop aan te schaffen. Wat is in deze situatie het beste om te doen volgens jullie?
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga veel gebruik maken van de adobe programma's (Photoshop, Animate, Premiere).
Wat is je budget?
Ik ben bereid 1000 euro uit te geven voor de laptop
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Daar twijfel ik nog over. Momenteel gebruik ik de HP EliteBook 2570p - Refurbished Laptop, echter is de batterijduur van deze laptop veel te kort en vind ik hem niet fijn om mee te nemen. Dit zijn de specs:
Operating System
Windows 10 Education 64-bit
CPU
Intel Core i7 3520M @ 2.90GHz 55 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
Hewlett-Packard 17DF (U3E1)
Graphics
Generic PnP Monitor (1360x768@60Hz)
W2242 (1680x1050@60Hz)
Intel HD Graphics 4000 (HP)
Storage
465GB Hitachi HTS725050A7E630 (SATA) 47 °C
Optical Drives
hp DVDRAM GU70N
Audio
High Definition Audio-apparaat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, al heb ik wel goede ervaringen met HP.
Ik zit nu dus in dubio. Ik zou mijn HP Elitebook kunnen gebruiken voor school en mijn nieuwe laptop voor graphic design. Of is het beter om een desktop te kopen, aangezien ik toch vooral thuis zal zitten als ik aan graphic design en videobewerking doe? Geld is ook wel een issue. Op dit moment doe ik alles op mijn HP Elitebook en ik vind dat hij nog wel aardig meedraait. Ik kocht hem een jaar geleden voor 340 euro en ik doe er praktisch alles op. De prijzen kunnen erg hoog op lopen dus daarom heb ik er moeite mee om een nieuwe laptop aan te schaffen. Wat is in deze situatie het beste om te doen volgens jullie?